واکنش زاکانی به حادثه نفتکش سانچی +عکس

علیرضا زاکانی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به حادثه سانچی واکنش نشان داد.

واکنش زاکانی به حادثه نفتکش سانچی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی  با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، به حادثه نفتکش سانچی واکنش نشان داد.

زاکانی در اینستاگرام نوشت:

"هوالحکیم
حادثه غرق شدن و آتش گرفتن کشتی سانچی و فوت شهادت گونه خدمه آن داغیست که دل هر انسانی را به درد می آورد. به حقیقت داغ از دست دادن جوانانی که در این گونه حوادث جان گداز، تازه جامعه متوجه حضور آن ها و زحمات شبانه روزیشان می شود، داغی بس گران و سنگین است که هیچ چیز حتی گذر زمان نیز آن را از یاد نمی برد.
جوانانی فداکار از جنس آتش نشانان پلاسکو که جان خود را سر دست گرفته و به عشق اسلام و میهن بی هیچ منتی شبانه روز برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند و کمتر کسی متوجه سختی های آن ها می شود.
این جوانان نمونه بارز ایثار و گذشتند و اثبات کرده اند که جوانان امروز هیچ کم از جوانانی که سال های دفاع مقدس عاشقانه سیم های خاردار را به آغوش می کشیدند، ندارند و هنوز آنانند که با خون خود درخت عزت و سربلندی این مرز و بوم را آبیاری می کنند.
امیدوارم اینگونه حوادث درس عبرتی بشود برای همگان بویژه مسوولان کشور که قدر اینگونه جوانان که مدافعان حقیقی سرزمین امام هشتم هستند را بیشتر دانسته و تنها هنگام حوادث از آن ها یاد نکنیم."

واکنش زاکانی به حادثه نفتکش سانچی +عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی زاکانی برای جانباختگان حادثه سانچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار