احداث ۳ پروژه بهداشتی و درمانی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ پروژه بهداشتی و درمانی توسط بسیج سازندگی این استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در نقاط محروم احداث شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سردار یدالله بوعلی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپاه و بسیج سازندگی استان در زمینه محرومیت زدایی مناطق مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با تشریح خدمات انجام شده توسط سپاه فتح به 6 روستای زلزله زده کرمانشاه عنوان کرد: با برنامه ریزی و تلاش مجموعه سپاه فتح، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی توانستیم بیش از تعهدات پیش بینی شده انجام وظیفه کنیم.

بوعلی با تاکید بر اینکه کیفیت و کمیت خدمات رسانی در 6 روستای استان کرمانشاه به نحوی بود که پیشنهاد یاری به استان‌های دیگر را نیز دریافت کردیم، ابراز کرد: تاکنون بسیج سازندگی استان در زمینه ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه شهرها موفقت‌های خوبی داشته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواستار تلاش بیش از پیش مجموعه متولیان امر بهداشت و درمان شد و افزود: مجموعه سپاه فتح و بسیج در زمینه کمک به توسعه استان و رفع محرومیت‌ها در حد توان از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و در این زمینه آمادگی همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای طرح تحول سلامت 55 پروژه بهداشتی و درمانی در این استان در دست اجرا بوده که هم اکنون از صفر تا نزدیک به 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اورنگ ایلامی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای مشارکت در اجرای چند پروژه پیشنهادی با در نظر گرفتن دغدغه‌های مشترک بسیج سازندگی و دانشگاه را دارد، افزود: در زمینه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از هر فرصتی استفاده می‌کنیم و مصصم به خلاقیت و نوآوری برای برطرف کردن مشکلات حوزه سلامت هستیم.

وی ادامه داد: احداث و راه اندازی اورژانس جاده‌ای دشتروم بویراحمد، مراکز جامع سلامت در مادوان، پایگاه سلامت محله سادات یا رادک گچساران و پایگاه سلامت محله گلزار دهدشت از جمله اولویت‌های مشارکتی این دانشگاه با بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/غ

راه اندازی اورژانس جاده‌ای دشتروم بویراحمد

برچسب ها: اخبار پزشکی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.