رضایت معاون وزیر از عملکرد ستاد بازی های آسیایی و پارآسیایی کرمان

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از عملکرد ستاد بازی های آسیایی و پارآسیایی در کرمان گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و این نشان می دهد تیم متعهد به کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فریبا محمدیان در پنجمین جلسه ی ستاد بازی هایی آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 که در سالن اجتماعات معاونت سلامت آموزش و پرورش استان گفت: تیم ستاد بازی های آسیایی و پارآسیایی کرمان بسیار معتقد و متعهد به اصل کاراست، پس بر خود لازم می دانم از طرف وزارت ورزش از شماها تشکر کنم.

وی با اعلام اینکه مطمئن باشید خودمان را در کنارشما می بینیم، تأکید کرد: باورمان این است در ساختار سازمانی، حوزه ی ستادی یک حوزه ی افقی برای پشتیبانی است و ما اصلا نگاه غیر از این نداریم.

محمدیان تصریح کرد: چنانچه استان نیاز داشته باشد هم به لحاظ منابع مالی، مادی و هم معنوی و برنامه ای قطعا در کنارتان خواهیم بود.

وی به ستاد بازی هایی آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 در کرمان اشاره و توصیه کرد: در جداول ورزشکاران تفکیک جنستی صورت گیرد و مشخص شود از 15 ورزشکار آسیا سهم بانوان چندتاست و از 25 ورزشکار پارآسیایی بانوان چه سهمی را دارند.

محمدیان افزود: این به این معنی است که شما از نظر حرفه ای به  هر دو حوزه نگاه کرده و تحلیل می کنید.

وی به آخرین گزارش استخراج شده از المپیک 2016 اشاره و تصریح کرد: کشورها در حوزه قهرمانی بطور متوسط برای یک ورزشکار المپیکی که صاحب مدال می شود، سالانه 20 هزار دلار خرج می کنند که این هزینه صرف غذا، اسکان، رفت و آمد، مربی، پشتیبانی و ...  و در حوزه ی همگانی از 2 تا 10 دلار هزنیه می شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید در ورزش تنها به منابع خزانه ای خود بسنده کرد، با ابراز رضایت از نحوه ی مدیریت کرمان در استفاده از همه منابع یادآور شد: چیزی که من امروز شاهد آن بودم، استفاده از همه ی منابع بود که این یک نوع از بهترین نمونه های مدیریت در هزاره ی سوم هست و من بسیار خرسندم از این کار و این ستودنی است.

وی به وجود 50 هیئت در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه ی قهرمانی باید منابع را به سمت طرح آمایش برد و مشخص کرد چه تعداد رشته و چقدر ظرفیت مدال آوری وجود دارد، بدین ترتیب جذب منابع از سایر دستگاه ها به ویژه در خصوص سرمایه های سرگردان راحت تر صورت می گیرد.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش افزود: مسیر و سناریوی اجرا شده ی ورزش قهرمانی دنیا اینگونه است که فضای دولتی فقط برای حوزه ی همگانی و تأمین سلامت هزنیه می کند.

وی در پایان در زمینه ی حمایت مالی از حوزه ی بانوان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب

جلسه ی استانی ستاد بازی هایی آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 با حضور معاون وزیر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار