دستگیری ماموران قلابی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری دو فرد کلاهبردار که خود را مامور امنیتی و دولتی معرفی کرده بودند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: با اعلام یک مورد شکایت توسط یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط دو شخص که خود را مامور امنیتی و دولتی معرفی کرده بودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اسفراین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با مشاهده اظهارات شاکی پرونده موفق شدند خودروی این متهمان را که در سطح شهرستان در حال تردد بود را شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ مهری بیان داشت: با توقیف این خودرو یکی از کلاهبرداران دستگیر و در نتیجه با شناسایی محل اختفای آنان و در یک عملیات غافلگیرانه همدست وی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

وی گفت: در بازجویی های صورت گرفته از این افراد مشخص شد، این دو فرد با معرفی خود به عنوان مامور امنیتی و دولتی و تهدید افراد اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند ، بیان داشت: شهروندان هیچگاه فریب اینگونه افراد را نخورند و در مواجهه با چنین مواردی قبل از انجام هرکاری کارت شناسایی مامور را درخواست و در صورت نداشتن مدارک شناسایی، مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس با ماموران قلابی در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.