با مخترعین ایرانی؛

همراه با این نرم افزار دانش بنیان دیگر نگران خرابی کشتی نباشید

شرکتی دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که به کمک کشتی‌داران می‌آید و مشکلات مهندسی و انبارداری آنها را رفع می‌کند.

(جمعه) همراه با این نرم افزار دانش بنیان دیگر نگران خرابی کشتی خود نباشیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛  شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار مدیریت جامع کشتی شده است که برای اولین بار به کشتی‌ها کمک می‌کند تا موارد و مشکلات ساختاری خود را رفع کنند و به تعمیر کشتی خود بپردازند.

 

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم‌افزار دانش بنیان گفت: هر یک از کشتی‌ها برای کار کردن به این نرم افزار احتیاج دارند زیرا این نرم افزار کار را تسهیل و از خطرات احتمالی  جلوگیری می‌کند.

 وی در مورد کارایی این نرم افزار بیان کرد: قابلیت‌های این نرم افزار دانش بنیان بسیار بالا است، از طریق این نرم افزار می‌توان ساعت ورود و خروج کشتی به بندر را مشخص کرد همچنین به کمک این نرم افزار  می‌توان خدمه یک کشتی را مورد ارزیابی قرار داد زیرا امتیاز بندی هر یک از آنها در سیستم مشخص می‌شود و بر اساس این نرم افزار می‌توان نیروی جاذبه ای برای خدمه کشتی ایجاد کرد.

 انبارداری نوین به کمک نرم افزار های دانش بنیان

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل و مشکلاتی که کشتی‌ها با آن مواجه هستند، تخلیه بار و مدیریت اموال داخل انبار است اما به کمک این نرم افزار مشکل برطرف شده است زیرا دستگاه هشدار می‌دهد چه زمانی لازم است که اموال دریافت شوند همچنین موعد مقرر را هم مشخص می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه سیستم به صورت اتوماتیک درخواست خرید می‌دهد، گفت:‌ این سیستم به دلیل آنکه هوشمند است؛ درخواست خرید محصولات مختلف مورد نیاز کشتی و شناور را در نرم افزار اعلام می‌کند یعنی مرحله درخواست تا خرید به صورت هوشمند انجام می‌شود و نگرانی بسیاری از انبارداران رفع خواهد شد.

 مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این نرم افزار برای اولین بار نت دریایی را راه اندازی کرده است، اظهار کرد: در گذشته اگر قطعه‌ای خراب می‌شد یا نیاز به نگه‌داری داشت باید دستی اقدام می‌کردیم اما امروز این نت دریایی که در این محصول دانش بنیان قرار داده شده است تمام اطلاعات مهندسی را اعلام می‌کند یعنی از مرحله تعویض روغن تا خرابی یک پیچ را اعلام می‌کند.

 وی یادآور شد: اکنون تعداد بسیار زیادی از کشتی‌های کشور به این نرم افزار مجهز شده‌اند و برای نگهداری و تعمیر خود از نرم افزاریادشده استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار