هنرمندی با ساخت وسایل مینیاتوری به آرزو های کودکی خود رسید +تصاویر

هنرمندی به منظور دستیابی به آرزوی های کودکی اش وسایلی بی نظیر منیاتوری را طراحی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگ نمایی اجسام کوچک و کوچک نمایی اجسام بزرگ، هنری است که طرفداران زیادی دارد. اما لذت تماشای وسایل مینیاتوری بیشتر است. زیرا دقت و ظرافت به کار برده در ساخت وسایل مینیاتوری بسیار است.
هنرمندی  چند  سال  در جزیره کوچکی به نام "هرم " زندگی   می کرد که از آب و هوای خوبی برخوردار بود  مناظر زیبا و حیرت انگیزی داشت و درآن مدت آرزو می کرد که کاش کودکی بود و با اسباب بازی هایش  بازی می کرد.

چند سال پس از این که  از آن جزیره نقل مکان کرد ، درحین مرور خاطراتش از آنجا، ناگهان  به ایده ای رسید. ایده این بود که  فضایی برگرفته از  طرح جزیره ای که در آن زندگی می کرد  را درست کند تا بتوانند با ساخت اسباب بازی های کوچکی  و مینیاتوری  و قرار دادنشان در  آن فضا  ، خاطرات شیرین این جزیره برایش تداعی شود.

او پس از ساخت این اسباب بازی های مینیاتوری  به عنوان عکاسی روی  آن ها  تمرکز می کرد و از دنیای کوچکی که ایجاد شده بود ، تصویری به ثبت می رساند.
این هنرمند برای این مجموعه زیبا که "حباب کوچک" نام دارد  و از ویژگی هایش این است که هر آنچه که در اطرافش بوده به اندازه منیاتوری طراحی کرده، حدود 2 سال  زمان صرف کرد.

 







انتها ی پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.