امام جمعه مهریز:

دهه فجر نوروز سیاسی ملت ایران است

امام جمعه مهریز گفت: آیین‌های دهه فجر با مشارکت آحاد مردم برگزار و ثمرات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دهه فجر به عنوان نوروز سیاسی ملت ایران یاد کرد و افزود: آیین‌های این دهه با مشارکت آحاد مردم برگزار و ثمرات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود.

وی تصریح کرد: آیین‌های ویژه این دهه باید توسط مردم برگزار شود، چراکه دشمن می‌خواهد این سرمایه عظیم ملی را که حضور ملت در صحنه هاست، تضعیف کند.

محی الدینی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای مدیران اجرایی است تا دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام را در بخش‌های مختلف برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال با برخی از روز‌های ایام فاطمیه تقارن دارد از مردم و مسوولان خواست به رعایت حرمت این ایام اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین در خصوص برگزاری جلسه کارگروه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در مهریز با حضور استاندار و مدیران کل استان اظهار کرد: در این کارگروه مشکلات و مسائل شهرستان مطرح شد و امید آن می‌رود که نتیجه موثری از این جلسه برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار در شهرستان مهریز حاصل شود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.