امام‌جمعه شهرستان ازنا:

سهم شهرستان ازنا از بودجه اشتغال‌زایی مشخص شود

امام‌جمعه شهرستان ازنا گفت: از مسئولان درخواست داریم سهم استان و شهرستان را از ۷۲ میلیارد بودجه مشخص کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند امام‌جمعه شهرستان نیز در جمع نمازگزاران  شهرستان ازنا گفت: مردم شجاع آمل در ۶ بهمن سال ۶۰ در مقابل منافقین و کمونیست با رشادت و ایثارگری ایستادند، ما باید این روز را گرامی بداریم، زیرا مردم مازندران و آمل بخش مهمی از حمایت از انقلاب را در سال ۶۰ ادا کردند.

وی با اشاره به‌روز گمرک افزود: اساس کار گمرک صادرات دستاورد‌های کشور به جهان است، اگر بر روی گمرک نظارت و کنترل خوبی باشد می‌توان از وادارات بی‌رویه جلوگیری کرد؛ بین گمرک و اقتصاد مقاومتی ارتباط وسیعی است که با بسترسازی مناسب مسئله کار و تولید حل خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان ازنا با اشاره به بودجه ۷۲ میلیاردی در وزارت کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: این بودجه به چند استان به‌صورت پایلوت برای حل مشکل بیکاری اختصاص‌یافته است که از مسئولان درخواست داریم سهم استان و شهرستان را از ۷۲ میلیارد بودجه مشخص کنند.

سپهوند با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: مسئولان شهرستان ازنا باید در راستای تأمین اعتبار به‌گونه‌ای عمل کنند تا از این فرصت برای بیکاری در سطح شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/د

سهم شهرستان ازنا در بودجه اشتغال‌زایی مشخص شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
استخدام جوانان تحصیلکرده جامعه بحث مهمی است .
کاهش قیمت کالا هم مهمه ..