رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت نام هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر استان در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم خبر داد.

بیش از هزار همدانی در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم ثبت نام کردند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این مجموعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن نموده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا پایان روز ۶ بهمن بود افزود: با پایان ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم، در مجموع هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر استان در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: استان همدان در بخش ثبت‌نامی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم رتبه سوم طیف B کشور که همان استان‌های متوسط کشور از نظر موقوفات است را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر با هزار و ۳۰۰ ثبت نامی در صدر جدول ثبت‌نامی این مسابقات در استان است بیان کرد: آزمون سراسری حفظ مفاهیم قرآن کریم در ۲۴ رشته و ۴۲۰ حوزه امتحانی در روز پنجشنبه مورخ ۱۰ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم هزار و 500 همدانی ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار