ملک زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای قانون انتزاع در وزارت جهاد کشاورزی رضایت بخش است

یک مقام مسئول گفت: اقدامات وزارت جهاد در اجرای قانون انتزاع با وجود نبود امکانات در مقایسه با وزارت بازرگانی؛ رضایت بخش است.

اجرای قانون انتزاع در وزارت جهاد کشاورزی قابل قبول است /سنگ اندازی ذی نفعان در احیا مجدد وزارت بازرگانیمحمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی بر کم کاری وزارت جهاد کشاورزی در اجرای قانون انتزاع اظهار کرد: وزارت جهاد در این مدت زمان کوتاه که قانون انتزاع به اجرا درآمد، متاسفانه نتوانست امکانات و زیرساخت های لازم را در اختیار بگیرد.

وی افزود: طی این سال ها اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی با دست خالی انجام داد، نسبت به سال های قبل که تمامی اختیار و اعتبارات در اختیار وزارت بازرگانی بود، رضایت بخش است.

ملک زاده گفت: منتقدان قانون انتزاع با بهانه جویی‌های مختلف از حوزه اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در این قانون به دنبال احیا مجدد وزارت بازرگانی و بازپس‌گیری این اختیارات به وزارت صنعت هستند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی ادامه داد: صاحب نظران بخش کشاورزی معتقدند که عملکرد وزارت جهاد کشاورزی درباره قانون تمرکز مشکلی ندارند در حالیکه یک ریال اعتبار به منظور امکانات و زیرساخت های لازم به وزارت جهاد  داده نشد تا بتواند وظایف خود به طور جامع و کامل در قانون اجرا کند.

وی با بیان اینکه وزیر صنعت و معدن خواستار احیا وزارت بازرگانی است، افزود: با توجه به آنکه منتقدان قانون انتزاع ساز احیا مجدد وزارت بازرگانی را می زنند؛ اما معتقدیم که این امر به زیان بخش کشاورزی و جامعه کشاورزی تمام می شود.

انتهای پیام/

سنگ اندازی ذی‌نفعان در احیای مجدد وزارت بازرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار