به منظور نوسازی تاکسی‌های فرسوده؛

تعطیلی دو جایگاه سوخت LPG تاکسی‌های شهر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: دو جایگاه سوخت LPG تاکسی‌های مشهد به دلیل نوسازی تاکسی‌های فرسوده تعطیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی علوی‌مقدم افزود: در حال حاضر سوخت بیش از 98 درصد از تاکسی‌های شهر مشهد CNG است و در کنار آن تنها 280 دستگاه تاکسی وجود دارد که با سوخت LPG فعالیت دارد.

وی گفت: در این راستا تنها دو جایگاه برای تاکسی‌هایی با سوخت NPG فعال بود که با توجه به مکاتبات شرکت نفت به منظور تغییر این جایگاه‌ها به CNG، این دو جایگاه تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: طبق مکاتبات شرکت نفت در دو سال گذشته، فعالیت جایگاه‌های سوخت LPG به دلیل کم بودن تعداد تاکسی‌ها با این نوع سوخت دیگر توجیه اقتصادی ندارد لذا به تاکسی‌های فرسوده با این نوع سوخت مهلت داده شد تا نسبت به نوسازی خودروهای خود اقدام کنند.

علوی‌مقدم گفت: با توجه به اتمام این مهلت در حال حاضر این دو جایگاه تعطیل شده لذا از همه رانندگان تاکسی که خودروی آنها پیکان است و فرسوده می‌باشد درخواست می‌شود سریعا برای نوسازی خودروی خود به بانک‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام// م.م

تعطیلی جایگاههای سوخت LPG در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار