به آتش کشیدن آدمک ترامپ و پنس در کرانه باختری

تظاهرات کنندگان در کرانه باختری فلسطین، آدمک‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا و پنس معاون اول او را سوزاندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ تظاهرات کنندگان در کرانه باختری فلسطین، آدمک‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا و پنس معاون اول او را سوزاندند.

شماری از فلسطینیان با تظاهرات در خیابان‌های یکی از اردوگاه‌های آوارگان در کرانه باختری علیه دولت آمریکا به ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور شعار دادند.

تظاهرات کنندگان همچنین آدمک ترامپ و مایک پنس معاون او را آتش زدند. آن‌ها با این کار خشم خود را علیه تصمیم دولت آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و همچنین قطع کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطینی نشان دادند.

تظاهرات کنندگان همچنین پلاکارد‌هایی با خود حمل می‌کردند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «صهیونیسم برابر است با نازیسم و فاشیسم» و «آمریکا مساوی است با داعش و تروریسم».

اهالی غزه نیز بار دیگر علیه تصمیمات دولت آمریکا درباره قدس اشغالی و کاهش حمایت از آنروا، به خیابان‌ها آمدند.

اعتراضات و راهپیمایی‌های مردم غزه علیه تصمیمات آمریکا درباره قدس و کاهش حمایت مالی از آژانس امداد و اشتغال فلسطینیان «آنروا» همچنان ادامه دارد.

خبرنگار شبکه المنار در غزه در گزارشی همراه با پخش تصاویری از راهپیمایی اعتراض آمیز اهالی اردوگاه مغازی در نوار غزه گفت: شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور در خیابان‌ها اعتراض خود را به اقدامات آمریکا در خصوص کاهش حمایت مالی از آنروا نشان دادند و آن را نوعی باج خواهی آمریکا و تلاش برای منحرف کردن نگاه آن‌ها از مسئله اصلی دانستند.

محمد النجار مسئول اردوگاه المغازی گفت: کاهش حمایت از آنروا برای منحرف کردن نگاه فلسطینیان از تصمیم اخیر در خصوص قدس است. ملت فلسطین فریب این بازی‌ها را نمی‌خورد.

در ادامه گزارش آمده است: پناهندگان فلسطینی علیه تصمیمات آمریکا و در حمایت از قدس و اقدامات و توطئه‌های سازمان یافته علیه آن، تظاهرات کردند. شرکت کنندگان، مخالفت با سازش بر سر حقوق مشروع خود را که در اسناد بین المللی به آن‌ها تصریح شده است، اعلام کردند.

انتهای پیام/

تظاهرات مردم فلسطین علیه آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار