تدوین شناسنامه اشتغال روستایی در ریگان

معاون هماهنگ کنده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شناسنامه اشتغال روستایی در شهرستان ریگان توسط قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه ثارالله استان تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ سعید کاظمی معاون هماهنگ کنده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه قرارگاه پیشرفت وآبادانی شهرستان ریگان گفت: در این شناسنامه اشتغال هایی در زمینه فراوری خرما دامپروری که بومی منطقه می باشند در نظر گرفته شده است .


وی تصریح کرد :در این شناسنامه همچنین تعیین شده است که محصول با برند خاص وبه نام ونشان محصول خودشان به فروش برسند .


معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی طی 10ماه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این شهرستان صورت گرفته است ابراز کرد: تا کنون 13امام جماعت در روستاها جهت کارهای فرهنگی در روستاهای بالای 70خانوار مستقر شده اند .


کاظمی تصریح کرد: در این طرح 38مدرسه با 1700نفر دانش اموز تحت پوشش قرار گاه قرار دارد که در این راستا تا کنون قرارگاه در شهرستان 3واحد آموزشی را در مناطق محروم شهرستان آغاز کرده است.


وی گفت: قرارگاه پیشرفت وآبادانی در کشور 30نقطه ودر استان 3نقطه که یکی از این نقاط شهرستان ریگان می باشد .


معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان در ادامه با اشاره به اینکه کار آبرسانی به 5روستای مناطق محروم توسط قرارگاه پیشرفت وآبادانی در شهرستان در حال انجام می باشد گفت: این اقدامات با همکاری ادارات شهرستان ومردم روستاهای شهرستان در حال انجام است.


کاظمی به ساخت 3خانه عالم 3مسجد در منطقه مورد هدف اشاره نمود وافزود : تعدادی از این پروژه ها رو به اتمام وآماده بهره برداری است.


وی گفت: ظرفیت های مختلفی در زمینه کشاورزی وگیاهان دارویی در این شهرستان نهفته است.

انتهای پیام/ی

ایجاد شناسنامه برای فرآوری خرما در ریگان

 

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار