رونمایی از نشان برتر شهری اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مهم ترین موضوع گردشگری را نشان برتر شهری اصفهان عنوان و خاطر نشان کرد: به زودی از این نشان رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در حاشیه دیدار با شهردار اصفهان اظهار داشت: این نشان برتر می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد و برای تعیین این نشان برتر طی فراخوانی ۶۰ شرکت طرح های خود را در این زمینه ارائه دادند که با رای هیات داوری ۵ شرکت برگزیده شدند.

وی با تاکید بر این که نشان برتر شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد، ادامه داد: نشان برتر شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری اصفهان است و نقش آفرینی می کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تعامل و ارتباط خوب اتاق بازرگانی و شهرداری و برگزاری جلسات مشترک در هر ماه، اذعان داشت: یکی از طرح هایی که در این جلسات بررسی و پیگیری می شود احداث بندر خشک در اصفهان به صورت مشارکتی است اما متاسفانه در مرحله کاغذ بازی است و باید وزارت راه و شهرسازی و استانداری مجوزات لازم را صادر کنند.

سهل آبادی تاکید کرد: گروهی را در اتاق بازرگانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح بندر خشک در اصفهان مشخص و موظف کردیم که تمام مقدمات آن با پیگیری استاندار فراهم شده است.

وی با اشاره به احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان که ۶۴ درصد آن سهم شهرداری و ۲۴ درصد آن مربوط به اتاق بازرگانی است، تصریح کرد: این نمایشگاه پیشانی شهر اصفهان محسوب می شود و به طور حتم در رونق اقتصادی شهر اصفهان بسیار تاثیر گذار است که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.