مدیر عامل سازمان بیمه سلامت؛

پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت به مراکز ارائه خدمات درمانی و سلامت

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت:۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد از بدهی‌های بیمه سلامت به مراکز ارائه خدمات درمانی و سلامت پرداخت شد.

پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت به مراکز ارائه خدمات درمانی و سلامت به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، طاهر موهبتی  در جمع اصحاب رسانه افزود: ما در تلاشیم تا بتوانیم رضایت بیمه شده‌ها را به دست آوریم و این رضایت تنها با پرداخت بدهی‌های سازمان به مراکز ارایه خدمات درمانی رخ خواهد داد.


وی گفت: در طی ۴ ماهی که مسئولیت بیمه سلامت بر عهده وزارت بهداشت قرار گرفته است ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های قبلی سازمان تسویه شده است.
 
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه ۳۸ میلیون نفر  از بیمه سلامت رایگان استفاده میکنند  افزود:  بر اساس بخشنامه‌های موجود افرادی که    از بیمه سلامت رایگان استفاده میکنند باید از خدمات مراکز دولتی استفاده کنند، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته بیماران خاص و نیز خدمات درمانی خاصی که تنها در بخش خصوصی ارائه می‌شود از این قاعده مستثنی شده اند.
 
موهبتی گفت: با این وجود افرادی که تمایل به استفاده از مراکز درمانی دولتی و خصوصی را دارند می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۲۰ هزار تومان تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند و از خدمات آن استفاده کنند.
 
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۱ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند و در خراسان رضوی ۳ میلیون ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه هستند .
 
انتهای پیام//ف.ج
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.