آب و برق زلزله زدگان کوهبنان وصل است/ موردی از قطعی وجود ندارد

فرماندار کوهبنان گفت: در روستای جور کوهبنان بیش از نیاز کانکس توزیع و نصب شده است .

آب و برق زلزله زدگان کوهبنان وصل است ، موردی از قطعی وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سالاری فرماندار کوهبنان گفت: خانوارهایی که منازل آنها کاملا تخریب شده اسکان داده شده اند و در روستای جور از 117مورد نیاز به کانکس 100مورد نصب و 45مورد نیز فرم گذاری شده است .

سالاری افزود: برخی آمار و اخبار منتشره برای قطعی آب و برق منازل و چادرهای مردم صحت ندارد و کسانی اقدام به این امر نموده اند اخلاق خبری و رسانه ای را رعایت کنند و نگذارند با بی انصافی خدمات ارائه شده نادیده گرفته شود.

وی گفت : از 40روز گذشته  تا کنون 1899مورد ارزیابی منازل در این شهرستان انجام شده است و اولویت ها برای تعیین سطح تخریب به یک و دو تقسیم شده است که اکنون در روستای جور 100مورد کانکس تحویل شده و مردم در آن ساکنند و 45مورد نیز قالب و فرم آن تکمیل و در حال تحویل است .

فرماندار کوهبنان افزود: اولویت بعدی نیز شامل منازل زیر 50درصد تخریب و قابل سکونت است که در این زمینه نیز از ابتدای سال جدید کار اسکان انجام و مردم برای بازسازی اقدام خواهند کرد .

سالاری بیان داشت :اکنون در شهرستان به 1000کانکس دیگر نیاز است.

فرماندار کوهبنان همچنین از انعکاس خلاف واقعیت برخی رسانه ها راجع به قطعی آب و برق چادرها در مقطعی از زمان گفت : در حال حاضر هیچگونه قطعی آب و برق و اجبار مردم برای جابجایی نداشته ایم و تنها در یک مورد در روستای جور به علت ترکیدگی یکی از لوله های آب مدرسه مجاور برای تامین برق و آب زلزله زده گان برای کمتر از یک ساعت این قطعی پیش آمده که به سرعت رفع شده است .

فرماندار کوهبنان گفت :اکنون شرایط اسکان مردم در چادرها در روستای جور و سایر مناطق آسیب دیده مناسب و مابقی مردم هم که ازنوع دو آسیب زلزله هستند در اتاق های سالم و مطمئن منازل ساکن هستند و تا زمان آغاز فصل جدید سال و شروع بازسازی مشکلی ندارند.

 انتهای پیام/س

 آب و برق زلزله زدگان کوهبنان وصل است

برچسب ها: زلزله ، اخبار استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار