مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان مطرح کرد؛

استخدام‌های بی‌حساب دلیل فلج شدن شهرداری بروجرد

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان گفت: استخدام‌های بی‌حساب و کتاب، شهرداری بروجرد را با چالش مواجه کرده است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هرمز نصیری گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در شهرداری بروجرد مسئولان استان از جمله استاندار لرستان و فرماندار بروجرد پیگیر آن هستند تا با استفاده از راهکار‌های قانونی مشکل کارگران برطرف شود.

وی افزود: متأسفانه در سالیان گذشته افراد زیادی بدون حساب‌وکتاب وارد شهرداری بروجرد شدند و این در حالی بود که هیچ برنامه‌ای برای افزایش درآمد این شهرداری وجود نداشت.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان گفت: عدم درآمدزایی مناسب و نبود منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران شهرداری و ارائه خدمات به شهروندان در کنار این استخدام‌ها به‌نوعی شهرداری بروجرد را فلج کرده است.

وی ادامه داد: از طرفی عدم مشارکت بالای مردم در پرداخت عوارض و مشکلات موجود در بحث درآمد‌های شهرداری از طریق عوارض، باعث می‌شود نتوان حقوق کارکنان را به‌موقع پرداخت کرد و از این رو شهرداری شرمنده خانواده این افراد می‌شود.

نصیری ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان استان و با اتخاذ راهکار‌های مناسب توان مشکل به وجود آمده در شهرداری بروجرد مبنی بر عدم پرداخت حقوق چند ماهه کارگران را برطرف کرد.

انتهای پیام/د

استخدام‌های بی‌حساب و کتاب، شهرداری بروجرد را فلج کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.