سال آینده 20 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد می شود

استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در سال آینده 20 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر اظهار داشت: توسعه اشتغال یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های دولت بوده که در این راستا در سطح استان اردبیل نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در سال آینده شاهد ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان باشیم.

وی طرح اشتغال فراگیر را گامی در راستای توسعه اشتغال دانست و بیان کرد: سهم استان اردبیل در این حوزه 564 میلیارد تومان تعیین شده که باید مسئولان و متولیان امر تلاش کنند تا زمینه برای ارائه حداکثری این میزان اعتبار برای متقاضیان در سطح استان فراهم شود.

استاندار اردبیل گفت: این طرح که از آذرماه امسال آغاز شده از شروع اقدامات و فعالیت‌ها در قالب اجرای آن تاکنون یک هزار و 223 طرح بررسی و مصوب شده که با ارائه 470 میلیارد تومان تسهیلات زمینه برای اجرای این طرح‌ها در استان فراهم شده و شاهد افزایش و ایجاد فرصت‌های شغلی در منطقه هستیم.

بهنام‌جو با اشاره به اجرای طرح اشتغال فراگیر در شهرستان نیر تصریح کرد: در این شهرستان از طرح‌های ثبت‌نام شده در سامانه طرح اشتغال فراگیر 52 طرح با 27 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات مربوطه معرفی شده‌اند که انتظار می‌رود بانک‌ها در ارائه تسهیلات به این طرح‌ها تسهیل و تسریع ایجاد کنند.

وی توسعه اشتغال را گامی مهم و یکی از محورهای اساسی در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های استان بهره بگیریم و در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان هستیم تا بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فراهم آوریم.

انتهای پیام /ح

بیش از ۱۲۰۰ طرح اشتغال فراگیر در استان اردبیل اجرایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.