نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان گفت: یکی از خدمات عظیم حضرت فاطمه (س) جلوگیری از انحراف تاریخی در دین اسلام و نشان دادن حق بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام  امان الله علیمرادی نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) و آغاز ایام الله دهه فجر دادگستری استان کرمان گفت: در طول تاریخ ظلم های صورت گرفته، انحرافاتی شکل گرفته که میزان گستردگی این انحرافات متفاوت است،گاهی محدود به شخص، دین و یا کشور خاصی می شوند اما گاهی ظلم انقدر گسترده است که تمام تاریخ و بشریت را در بر می گیرد.

وی افزود: در دین اسلام که صورت کامل دین است و بعد از آن شریعتی نخواهد بود و تا قیامت ادامه دارد. نقشه های در کار شد تا در آن انحراف بوجود بیاورند، چه انحراف در لایحه های سطحی و چه در لایحه های عمیق آن که مبدا و بنیان اصلی دین اسلام است.

حجت الاسلام  علیمرادی گفت: فردی در این عالم انتخاب شده بود تا جلوی این انحراف و جلوی این ظلم را بگیرد و آن وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) که تمام صلاحیت های علمی و دینی را داشت، می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز دنیای اسلام خبیث ترین دشمنان اسلام در طول تاریخ هستند و تلاش دارند جوانان این مرز و بوم را منحرف کنند،گفت: مسئولیت قوای سه گانه و همه مسئولین کشور در راه حفاظت از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه سنگین می باشد.

نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حکمت در تصمیم های امام خمینی (ره) اشکار است. دقیق ترین تصمیم ها در به موقع ترین زمان ها و در کنار این دقت و حکمت؛ اخلاص، ایمان و اتکا به حضرت حق تبارک و تعالی نیز مشهود است.

وی اظهار داشت: انچه ما در صحنه 40 ساله انقلاب اسلامی دیده ایم تکیه بر منبع بی پایانِ، دینی و اسلامی است که معلمش حضرت زهرا (س) می باشد و در ادامه راه هم باید متکی به همین منبع عظیم معنوی باید باشیم.

انتهای پیام/ی

دشمنان سعی دارند جوانان را منحرف کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار