وزیر کشور در روستای جور کوهبنان ؛

باید مشکلات مردم زلزله زده استان کرمان حل شود

رحمانی فضلی دردیدار با مردم روستای زلزله زده جور کوهبنان گفت : با توجه به سفر رئیس جمهوری امروز در این روستا حضور یافتم تا مشکلات شما را از نزدیک ببینم و بیان کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رحمانی فضلی وزیر کشور در سفر به کوهبنان از روستای زلزله زده جور کوهبنان دیدن  و با مردم از نزدیک صحبت کرد .

وی در جمع مردم زلزله زده جور گفت :مردم روستای جور کم توقع  و قانع هستند و امیدورایم با پیگیری مسئولین مشکلاتتان حل شود.برای تامین کانکس ها هم تلاش خواهیم کرد و جای نگرانی نیست .

وزیر کشور درمورد بیکاری جوانان  استان کرمان هم گفت :این استان سال قبل از لحاظ ایجاد اشتغال رتبه اول را کسب کرده  و این امر باعث کاهش میزان بیکاری  شده است و ما همچنان برای رفع بیکاری تلاش می کنیم این مشکل در کل کشور وجود دارد و هم اکنون برای رفع بیکاری در کرمان ده هزار میلیارد طرح افتتاح کردیم .

وی با بیان اینکه زلزله کرمانشاه هزار برابر کرمان بود و ما درگیر کرمانشاه بودیم و بعد در کرمان این اتفاق رخ دادگفت : یقینا با کارشناسی تایید شده دوستان در کرمان این مشکلات حل می شود .اگر از کارشناسی ها رضایت ندارید فرمانداری موظف است دوباره انجام بدهد و اعلام کند و بدانید  هیچ مسئولی نمی خواهد این مشکلات پیش بیاید .

رحمانی فضلی یادآور شد :دولت  بر اساس صورتجلسه فرمانداری برای رفع مشکلات تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام /ی

بازید وزیر کشور از مناطق زلزله زده کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار