دپوی 200هزار تن خرما در سردخانه های شرق استان کرمان

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 200 هزار تن خرما در سردخانه‌ها دپو شده و نیاز به کمک 200 میلیارد تومانی جهادکشاورزی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز در شورای اداری شهرستان‌های بم و نرماشیر در تالار پرستوی ارگ جدید بم که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد گفت: به منطقه‌ای سفر کردید که اقیانوسی از ثروت هست ولی بدلیل ضعف مدیریت از نعمت آن بی‌بهره مانده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما از معدود مناطقی در استان کرمان هستیم که از نعمت آب به‌صورت پایدار برخورداریم گفت: همین الان بیش از 200 هزار تن خرما در سردخانه‌ها دپو شده و نیاز به کمک 200 میلیارد تومانی جهادکشاورزی داریم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک سری تسهیلات بانکی قبل از زلزله 14 سال قبل بم داریم که الان به دلیل بدهی، بانک‌های این منطقه نمی‌توانند اعتبار جذب کنند.

وی گفت :وقتی تسهیلات توسط بانک‌ها ارائه نشود اقتصاد ضرر می‌کنند و ما خواستار کمک دولت در این زمینه هستیم.

نیکزادی‌پناه با بیان اینکه رقم مالیاتی که برای استان کرمان در نظر گرفته شده قابل مقایسه با استانی مانند اصفهان نیست بیان کرد: استان کرمان به‌دلیل خوش حسابی محکوم به پرداخت مالیات بیشتر شده است.

انتهای پیام/ی

رقم دریافت مالیات در استان کرمان زیاد است

برچسب ها: تسهیلات ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار