اکران 12 فیلم جشنواره فجر در بیرجند

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: 12 فیلم جشنواره فجر در بیرجند اکران می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محبی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در بیرجند گفت: جشنواره فیلم فجر با ۱۲ فیلم قابل پخش در بیرجند، ۴ فیلم ویژه کودکان و نوجوانان است و در مجموع ۱۶ فیلم اکران خواهد شد .

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو بسته یک سازمان سینمایی و جشنواره فجر قرار گرفته است،افزود: تعداد فیلم های این دوره، جشنواره را نسبت به سال گذشته متفاوت کرده است .

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه افزایش تعداد صندلی های سینما از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید است، گفت:قبل از این تعداد ۱ هزار ۳۰۰ صندلی بوده است ولی اکنون ۶۵۵ صندلی به آن اضافه شده که مجموعا هزار ۹۵۵ صندلی است.

وی با اشاره به اینکه فیلم جشن دلتنگی،جشنواره فیلم فجر در مورد فضای مجازی است،افزود:۶۰ درصد پهنای باند کشور در اختیار تلگرام است و اگر از آن درست استفاده نشود به مشکل بر خواهیم خورد.
مروج الشریعه،استاندار خراسان جنوبی نیز در ایم مراسم گفت:با توجه به اینکه خراسان جنوبی استان تمدن ٬ هنر و ادبیات است، باید کاری کنیم که استعداد های نسل جوان امروز در عرصه هنر ٬ فرهنگ و ادبیات استفاده شکوفا شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کشوری برای استان تدارک و پیش بینی شده است،افزود:هنرمندان و مردم ما باید بهترین استفاده را از این فضای مجازی بکنند.
انتهای پیام /ب


آغاز اکران فیلم فجر در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار