توسعه ورزش نیازمند عزم ملی است

فرماندار اردبیل گفت: انسان‌های وارسته نیازمند برخورداری از سلامت جسمی و روحی هستند و بهترین محرک برای دستیابی به این هدف ترویج ورزش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزش همگانی شهرستان اردبیل که در مجموعه ورزشی شهید آسمانی برگزار شد، اظهار کرد: ملت قدرشناس و با بصیرت ایران اسلامی همواره قدردان افرادی خواهند بود که جان خود را برای استقلال، آزادی و عزت کشور فدا کردند.

وی افزود: حضور موفقیت‌آمیز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در مقابل جهانیان و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه نشان‌گر عزم راسخ سربازان ولایت و عاشقان این مرز و بوم بوده تا با چنین تلاش جهادگونه‌ای در مقابل استکبار و توطئه‌های مستمر آنان ایستادگی شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: با وجود هجمه‌های وسیع فرهنگی که به صورت مستمر توسط بیگانگان طرح‌ریزی شده است، آگاهی و شناخت به موقع از نقشه‌های شوم دشمنان در ناکام ماندن برنامه‌های استکبار جهانی مثمر ثمر بوده و چنین بصیرت روزافزونی نقش مهم خود را برای حفظ استقلال و امنیت کشور ایفا خواهد کرد.

زنجانی ادامه داد: حضور در جمع بانشاط و پرشور ورزشکاران، موجی از شور و امیدواری را در آدمی زنده نگه داشته و جامعه سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی با سوق دادن اقشار مختلف مردم به سمت و سوی ورزش محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از وظایف تمامی شهروندان ایفای نقش خود در ساختن شهر و کشوری آباد و آزاد است، یادآور شد: نقد لازمه پیشرفت در هر مجموعه‌ای بوده و باید فضای نقد و اندیشه در جامعه به خوبی فراهم شود.

زنجانی بیان کرد: تربیت انسان‌های وارسته و دارای قدرت تصمیم‌گیری مناسب نیازمند برخورداری از سلامت جسمی و روحی بوده و ورزش به عنوان بهترین محرک در کاهش آسیب‌های شایع در جامعه نقش تأثیرگذار خود را در مواجهه با آسیب‌های احتمالی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

انسان‌های وارسته نیازمند برخورداری از سلامت جسمی و روحی هستند

 

 

 

برچسب ها: ورزش همگانی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.