برگزاری سومین دوره انتخابات هیأت مدیره کارشناسان قوه قضاییه

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری سومین دوره انتخابات هیأت مدیره کارشناسان قوه قضاییه به صورت الکترونکی در استان کرمان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت:با توجه به اتمام دومین دوره هیات مدیره کارشناسان قوه قضائیه،مراسم انتخابات سومین دوره در از ساعت9 صبح الی 11 روز دوشنبه 16بهمن در محل سالن اجتماعات دادگستری کرمان و باحضور نمایندگانی از حفاظت و اطلاعات و گزینش دادگستری و کارشناسان قوه قضائیه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این مرحله 22 نفر نامزد، هیات مدیره هستند که از سوی نهادهای نظارتی دادگستری تایید صلاحیت شده اند.ودر انتخابات پیش رو 7 عضو اصلی، دو عضو علی البدل و 2 بازرس انتخاب خواهند شد

این مقام قضائی گفت: اعضای هیات مدیره دفاتر استانی به مدت 3 سال انتخاب می شوند و در مرکز استان مستقر می شوند اما محدوده فعالیت آنها کل استان می باشد.

اسلامی اعلام کرد: در حال حاضر 262 نفر به عنوان کارشناس قوه قضائیه در رشته های مختلف درکلیه حوزه های قضائی استان کرمان مشغول به کار هستند.

وی بیان داشت: دفاتر استانی به منظور اعمال نظارت و سازماندهی وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه در استان ها و در راستای اجرای خط و مشی و اعمال تصمیمات مرکز در امور کارآموزان و دارندگان پروانه های وکالت و کارشناسی تشکیل شده است.

اسلامی همچنین انجام خدمات رفاهی و اجتماعی و ارتباط و تعامل با دادگستری ها و ادارات در سطح استان ها و خدمات رسانی مستقیم به مردم را از اهداف دیگر تشکیل دفاتر استانی اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

فعالیت 262کارشانس قوه قضائیه در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار