سرمربی تیم خونه به خونه گفت: پس از دیدار با فجرسپاسی، به فکر دربی مقابل نساجی هستیم و امیدوارم بتوانیم پیروزی را به هواداران تقدیم کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ پس از پایان دیدار خونه به خونه بابل مقابل فحرسپاسی شیراز که با تساوی یک بر یک انجامید، بیان کرد: از سبک بازی شاگردانم راضی هستم اما نتیجه راضی کننده نیست، زیرا باید همیشه پیروز شویم و در جدول صعود کنیم. در شیراز بازی کردن همیشه سخت است و از حالا فکر می کنیم تا برنامه ریزی های خوبی برای دیدار بعدی تیم مان داشته باشیم.

او افزود: از حالا به فکر شهرآورد و دربی مازندران مقابل نساجی هستیم که در زمین خودمان انجام می شود و امیدوارم بتوانیم پیروزی خوبی را به هواداران مان تقدیم کنیم.

اسکوچیچ درباره زمین مسابقه اظهار کرد: زمین ورزشگاه چمن مصنوعی بود و نمی توان در این باره صحبت کرد اما بهتر است درباره داوری صحبت نکنیم، چرا که هر زمان در خصوص داور مسابقه صحبت کردم، مشکلی به وجود آمد و اکنون هم صحبت هایی دارم اما مطرح نمی کنم و تمام تمرکزم روی بازیکنان است و باید برای نتیجه گیری تیم تصمیم بگیرم.

گفتنی است، خونه به خونه بابل پس از تساوی مقابل فجرسپاسی با 36 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و باید پنج شنبه هفته جاری با نساجی مازندران دیدار کند.

انتهای پیام/

اظهارات اسکوچیچ درباره دیدار خونه به خونه و فجرسپاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار