مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: یکی از سخت‌ترین دوره‌های خود را سپری می‌کنیم و به سختی سرپا ایستاده ایم.

نصیری: ملوان یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های خود را سپری می‌کندمهران نصیری مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص طلب بازیکنان خارجی از مجموعه ملوان و احکام صادر شده از سوی فیفا بیان داشت: متاسفانه باشگاه ملوان یکی از بدترین دوره‌های خود را می‌گذراند، زیرا نه حامی مالی وجود دارد و نه این که باشگاه توسط ارگان‌های خصوصی و دولتی اداره می‌شود.

نصیری افزود: پس از کنار کشیدن احمد دنیا مالی، باشگاه تنها به واسطه حمایت نماینده شهر سرپا باقی مانده است و به جای آن که این روز‌ها ما تمرکزمان را بر روی تیم بگذاریم تا با مدیریت بتوانیم به جمع مدعیان باز گردیم مجبور هستیم تمام هم و غم خود را برای عملکرد مدیران قبلی بگذاریم.

او ادامه داد: زمانی که بازیکنان خارجی به تیمی می‌آیند در پایان باید نشستی گذاشته شود و 2 طرف به تفاهمی برای دستمزد و شرایط آن برسند و سپس این بازیکنان از جمع تیم جدا شوند. در این مدت بازیکنان خارجی بدون تشکیل این جلسات و وجود تفاهمی میان آن‌ها و باشگاه از تیم جدا شدند و بعد‌ها با شکایت ما را محکوم کرده اند.

مدیر عامل باشگاه درباره بدهی‌های این روز‌ها ملوان گفت: هم اکنون باید مبلغی نزدیک به ۱۰۸ هزار دلاربه پاشنکو بدهیم. زوران دیگر بازیکن خارجی ملوان هم در ایتدا مبلغی نزدیک به ۳۱۰ هزار دلار طلب داشت که ما ۲۰۰ هزار دلار آن را پرداخت کردیم و  باید ۱۱۰ هزار دلار دیگر آن را هم بپردازیم. همچنین برخی از دوستان خبر داده اند که دراگان اسکوچیچ هم توانسته حکم خود را از فیفا بگیرد و ظرف یکی - 2 روز آینده این حکم احتمالا به دست ما خواهد رسید و مجبور می‌شویم تا ۶۰ – ۷۰ هزار دلار هم به او بدهیم. این شرایط اصلا خوب نیست و یک حالت بحرانی را برای ما به وجود آورده است.

نصیری درباره وضعیت این روز‌های قو‌های سپید بیان داشت:  شرایط تیممان در نیم فصل دوم بهتر شد و امیدوار هستیم نتایج بهتری کسب کنیم، زیرا بازیکنان خوبی به ترکیب اضافه شده اند و همچنین سبک بازی تیم هم تغییرات خوبی داشته است و نادر دست نشان تیم خوبی را آماده کرده است.

مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی در پایان و درباره مراحل بهسازی و نوسازی ورزشگاه تختی انزلی گفت: این کار یک روند قانونی دارد. ابتدا مراحل پیمانکاری آن انجام شد و حالا هم آزمایش خاک آن صورت گرفته است و قرار است با بهتر شدن وضعیت هوا مراحل ساخت آغاز شود تا ورزشگاه جدید تختی انزلی ساخته شود.

انتهای پیام /

اظهارات مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی درباره این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار