تبریزی ها به دنبال نخستین جام / دربی گرم جنوبی ها در رده بندی

رقابت های پایانی لیگ برتر بسکتبال کشور در مرحله فینال و رده بندی از فردا استارت می خورد.

تبریزی ها به دنبال نخستین جام / دربی گرم جنوبی ها در رده بندی هابه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور فردا شاهد برگزاری دیدار های مرحله فینال و رده بندی خواهد بود. تیم های بسکتبال مهرام تهران و شهرداری تبریز فردا قرار است پس از دو سال نخستین فینالی را برگزار کنند که در آن تیمی از جنوب حاضر نیست.

شاگردان مصطفی هاشمی که به مدت 2 سال از لیگ برتر دور بودند در نخستین حضور خود توانستند راهی فینال شوند این اتفاق در حالی رقم خورد که آن ها موفق شدند در مرحله نیمه نهایی تیم قدرتمند و پر ستاره پتروشیمی بندر امام را شکست دهند.

آن ها با وجود آن که سابقه 6 قهرمانی در رقابت های لیگ برتر بسکتبال را یدک می کشند و پس از ذوب آهن اصفهان دومین تیم پر افتخار این رقابت ها هستند شروع خیلی خوبی در لیگ امسال نداشتند که البته می توان دوری دو ساله آن ها از لیگ برتر را در آن موثر دانست به همین دلیل می توان گفت شاید کمتر کسی تصور می کرد که مهرامی ها بتوانند یکی از فینالیست های این دوره باشند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از آن که نتوانست در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا به موفقیت برسد رقابت های لیگ برتر را بسیار خوب آغاز کرد و توانست پیروزی های ارزشمند و خوبی را به دست بیاورد. به همین دلیل بسیاری تصور می کردند باز هم این پترویی ها هستند که می توانند جواز حضور در فینال را پیدا کنند اما آن ها در آخرین بازی مقابل مهرامی ها شکست خوردند تا نتوانند به فینال این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور برسند.

تیم بسکتبال شهرداری تبریز هم توانست با سرمربی که این روز ها هدایت تیم ملی بسکتبال کشورمان را هم بر عهده دارد دیگر تیم فینالیست این دوره لقب بگیرد.

شاگردان حاتمی بر خلاف مهرامی ها که در ابتدای فصل نتایج مختلفی کسب می کردند روند ثابتی داشتند و توانستند با حفظ همان روند در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان بگذرند و به نخستین فینال تاریخ خود در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور برسند. همین مسئله باعث شده تا امسال یکی از جذاب ترین فینال ها را شاهد باشیم. نکته جالب آن جاست که بازی رده بندی قرار است میان دو تیمی برگزار شود که در 2 سال گذشته فینالیست این رقابت ها بودند.

دیدار فینال و رده بندی رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از فردا 16 بهمن شروع شود و در صورتی که به بازی پنجم کشیده شود تا تاریخ 24 بهمن ادامه پیدا می کند در پایان این رقابت ها تیمی صاحب عنوان قهرمانی و سومی می شود که بتواند در 3 بازی از 5 بازی خود به برتری برسد.

برنامه رقابت های فینال و رده بندی این رقابت ها به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۶ بهمن ماه

دیدار اول فینال

 شهرداری تبریز - مهرام تهران

دیدار اول رده بندی

پتروشیمی - نفت آبادان

سه شنبه ۱۷ بهمن ماه

دیدار دوم فینال

 شهرداری تبریز - مهرام تهران

دیدار دوم رده بندی

 پتروشیمی - نفت آبادان

جمعه ۲۰ بهمن ماه

دیدار سوم فینال

مهرام تهران - شهرداری تبریز

دیدار سوم رده بندی

 نفت آبادان - پتروشیمی بندرامام


شنبه ۲۱ بهمن

دیدار چهارم فینال (در صورت نیاز)

 مهرام تهران - شهرداری تبریز

دیدار چهارم رده بندی (در صورت نیاز)

 نفت آبادان - پتروشیمی بندرامام


سه شنبه ۲۴ بهمن

دیدار پنجم فینال (در صورت نیاز)

شهرداری تبریز - مهرام تهران

دیدار پنجم رده بندی (در صورت نیاز)

 پتروشیمی - نفت آبادان

انتهای پیام / 

برنامه مسابقات پایانی لیگ برتر بسکتبال کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار