راهیان نور کار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار می‌گیرد.

راهیان نور کار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام محمد ولی دارابی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار  ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از وظایف امروز ما بیان ازخودگذشتگی مردان و زنان مجاهدی است که در راه اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

وی ضمن تأکید بر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از راه‌های آشنایی نسل جوان با این فرهنگ اردوهای راهیان نور و اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی است چر که آن مناطق رنگ و بوی خدایی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در واقع آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ما باید یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی و زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رغم زدند، اظهار داشت: راهیان نور رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای عزیز را به نسل جوان امروز جامعه منتقل می‌کند.

دارابی تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاورمردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهمترین هدف برگزاری این اردوها است.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است که جوانان و نوجوانان در آن به خودسازی می‌پردازند، گفت: فضای حاکم در مناطق عملیاتی فضای معنویت بود و رزمندگان با همین روحیه حماسه‌های جاویدانی را آفریدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور افزود: این سفر معنوی یک کار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار می‌گیرد و نسل جوان با فرهنگ جبهه و فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم می‌خواهند باورها و اعتقادات جوانان را خدشه‌دار کنند و آنها را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بی تفاوت کنند.

انتهای پیام/خ

در مقابل جنگ نرم دشمن راهیان نور موثر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.