راهیان نور موثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهار گفت: راهیان نور موثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

راهیان نور موثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدجواد حسینی،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهار با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور موثرترین برنامه برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: دانش‌آموزان پسر از مقطع دبیرستان به منظور بازخوانی فرهنگ جهاد و شهادت و آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: دانش‌آموزان در ای برنامه معنوی و فرهنگی به مدت 3 روز از یادمان‌های اروند کنار، شلمچه و فتح المبین بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز همگان وظیفه دارند در راستای انتقال پیام شهدا به نسل حاضر تلاش کنند و این مهم نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد.

حسینی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی در طول اردوی سه روزه دانش آموزان اشاره کرد و گفت: برگزاری زیارت عاشورا و نماز جماعت و مسابقه و تشریح مناطق عملیاتی توسط راویان دفاع مقدس و شرکت در اجرای رزمایش شبانه از برنامه‌های اجرایی در این اردوها است.

انتهای پیام/خ

انتقال فرهنگ  ایثار و شهادت از طریق راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.