حجت الاسلام فقیهی مطرح کرد؛

اعزام 17 هزار دانشجو در دوره هجدهم به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در دوره هجدهم تعداد 17 هزار دانشجو به عتبات عالیات سفر می کنند.

اعزام 17 هزار دانشجو در دوره هجدهم به عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار حوزه  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز  عصر امروز در همایش قبل از سفر دانشگاهیان  به عتبات عالیات که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد:امروزه شهوت و غفلت موجب شکست جوانان می شود که نماز و  ازدواج  آنها را  را از  شکست نجات می دهد.

وی با بیان اینکه  شما دانشجویان باید به نیابت از همه محرومان کشور به زیارت عتبات عالیات بروید، ادامه داد: توصیه من به شما دانشجویان این است که مراقب اعمالتان باشید زیرا  امروزه افرادی با یک تلنگر فقیه می‌شوند و برخی دیگر یک عمر تحصیل کرده اند ولی به جایی نمی رسند.

دانشجویان با شناخت کامل به عتبات عالیات سفر کنند

در ادامه مراسم حجت الاسلام محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دردوره هجدهم 96 هزار دانشجو برای سفر به عتبات ثبت نام  کرده اند که از این تعداد 17 هزار نفراز دانشجویان  در این دوره اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه بر طبق روایات خداوند شفا را در تربت  امام حسین (ع) قرار داده است، تصریح کرد: در حرم امام حسین (ع) نماز باید بصورت کامل خوانده شود و به همین دلیل  دانشگاهیان باید قبل از اعزام به عتبات مطالعه دقیقی از حرم شریف امام حسین (ع) و امیرالمومنین(ع) داشته باشند.

فقیهی یادآور شد:  بر طبق روایات رسیده زیارت کردن قبر امام حسین(ع) جز عمر انسان محسوب نمی شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار