فرمانده کل سپاه؛

تحقق اقتصاد مقاومتی با کمک شرکت های خصوصی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در ۲۱ شهر استان کرمان بین شرکت‌های مختلف در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه استاندار کرمان، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان شهرستانی از مجتمع گردشگری گهرزمین در این شهرستان و از کارگاه بافندگی و صنایع دستی بازدید کرد. 
سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از روند برگزاری دور‌ه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان کنکوری که توسط معین اقتصادی این شهرستان اجرا شده است، اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در ۲۱ شهر استان کرمان بین شرکت‌های مختلف در حال انجام است که سهم منوجان شرکت گهرزمین است.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مقام معظم رهبری سال‌هاست که گوشزد می‌کنند و به همه دولتمردان می‌فرمایند، «استضعاف را از بین ببرند و به اقشار و مناطق محروم بیشتر توجه داشته باشند».

جعفری با توصیه به دانش‌آموزان تصریح کرد: نگاه شما در علوم انسانی نباید علوم غربی باشد، زیرا بزرگترین ویژگی اسلام عدالت است، اما چه کنیم که مسئولان کشور ما درس‌هایی که خوانده‌اند بر گرفته از علوم غربی است و به همان سبک به جلو حرکت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در کشور اسلامی ما چنین تفکراتی نباشد و فرهنگ و علومی برگرفته از اسلام ناب محمدی نهادینه شود، افزود: در هیچ استانی به غیر از استان کرمان شرکت‌های خصوصی در اقتصاد مقاومتی ورود پیدا نکرده‌اند.

جعفری با اشاره به آرزوی مقام معظم رهبری در زمینه آبادانی شهر‌ها تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی آرزو کردند که‌ای کاش هزار نقطه آباد در کشور وجود داشت و شهرستان منوجان یکی از این هزار نقطه است که در چند سال آینده به آبادانی می‌رسد.

وی با توصیه به دانش‌آموزان پشت کنکوری این شهرستان خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان اگر به لطف خداوند و تلاش خود به جایی رسیدید خدمت به جامعه و قشر محروم را فراموش نکنید چراکه هیچ خدمتی بالاتر این نیست.

 

انتهای پیام/ی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان

 

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.