رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برنامه بسیج مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه بسیج مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به طور مشخص مواد مخدر است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در بازدید از روستای حاجی‌آباد بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت:برنامه بسیج مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به طور مشخص مواد مخدر است.

 وی افزود: طرح مبارزه با آسیب های اجتماعی در حال حاضر در ۳۲۵ محله اجرایی می شود و پیش بینی می شود این طرح تا پایان سال ۹۷، به هزار محله در سطح کشور افزایش یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مواد مخدر بلای خانمان‌سوز است، گفت: وقتی خانواده‌ای درگیر آن شد باید منتظر عواقب بد آن باشد چون سبب از هم پاشیده‌شدن بنیان خانواده می‌شود.

غیب‌پرور با بیان اینکه این آسیب با محوریت مردم قابل حل است، یادآور شد: تنها دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند حلال این مشکلات باشند چون نگاه دستگاه‌های دولتی نگاه فراگیر نیست و در دوران انقلاب ثابت شد که اگر مردم ورود یابند موفق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آمار جهانی مبنی بر بازگشت ٨ درصد معتادان، گفت: این آمار نشان می‌دهد مواد مخدر آتش به زندگی افراد جامعه می‌زند.

غیب‌پرور برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آشنایی خانواده‌ها، توجه به دانشجویان و دانش‌آموزان را مهم برشمرد و افزود: در حال حاضر دانش‌آموزان مورد هدف دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه بسیج برای پیشگیری از مواد مخدر در بحث پیشگیری، آموزش و توجیه افراد جامعه و بخش مقابله را دنبال می‌کند، اضافه کرد: بسیج در هر دو بخش سرمایه‌گذاری کرده که در برخی از موارد موفق و در برخی از موارد ناموفق بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به وضعیت حاشیه حاجی آباد، اظهار کرد: این روستا به دلیل داشتن زمین های ارزان، مهاجر پذیر است.

وی ادامه داد: مهاجر پذیری خود نیز معضلاتی را به دنبال داشته بنا براین فرمانده سپاه باید به این منطقه توجه کند.در این منطقه مردم پای کار بوده و باید مسئولان این فرصت را غنیمت بشمرند.


انتهای پیام/

صحبت های غیپ پرور در خراسان جنوبی

برچسب ها: سپاه ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.