نوسازی شبکه آبرسانی شوش

مدیرعامل آبفا خوزستان از نوسازی و اصلاح خط انتقال آب مستعمل و فرسوده آزبست قدیمی که به‌طور مرتب دچار شکستگی می‌شد در شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  صادق حقیقی پور، مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: طرح احداث خط انتقال آب آشامیدنی از چاه‌ها به تأسیسات آب‌رسانی شهر الوان شوش بااعتباری بالغ‌بر ٢٠ میلیارد ریال امروز با حضور نماينده مردم شوش آغاز شد که این پروژه باهدف اصلاح خط انتقال آب مستعمل و فرسوده آزبست قدیمی که به‌طور مرتب دچار شکستگی می‌شد، نوسازی می‌شود.

وی بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تأمین می‌شود و مدت‌زمان اجرایی این پروژه 8 ماه است و اولویت شرکت آبفا خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه‌های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است.

مدیرعامل آبفا خوزستان افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر ارتقاء خدمات آب‌رسانی به 2 هزار مشترک، 700 انشعاب دیگر نیز در طراحی این پروژه اتخاذ گردیده است و همچنین پروژه‌های دیگر در شهرهای حسینیه، حمزه، شرافت و جایزان با برنامه‌ریزی انجام‌شده مناقصات و عملیات اجرایی پروژه‌ها در شهرهای حسینیه، حمزه، شرافت و جایزان به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی، ساختمان نگهبانی و کلرزنی و اجرای محوطه‌سازی تأسیسات آب‌رسانی شهر حسینیه در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به پروژه شهر شرافت اشاره کرد و گفت: تکمیل مخزن 3 هزار مترمکعبی و احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی و کلرزنی، محوطه‌سازی، تهیه و نصب تأسیسات برقی در تأسیسات آب‌رسانی شهر شرافت شوشتر نیز به‌زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های شهرهای جایزان و حمزه گفت: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شهر جایزان تا مخزن، محوطه‌سازی و اجرای دسترسی ساختمان چاه شماره یک و حفاری و تجهیز چاه آب شماره 3 شهر حمزه در دستور کار است و با برنامه‌ریزی انجام‌شده در شهرهای الوان، شرافت، حمزه، حسینیه و جایزان عملیات اجرایی این پروژه‌ها در شهرهای فوق‌الذکر بااعتبار 100 میلیارد ریال توسط شرکت آبفا خوزستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

آغاز طرح انتقال آب شرب به تأسیسات آبرسانی شهر الوان شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.