سالن ورزشی چند منظوره سروک افتتاح شد

سالن ورزشی چند منظوره سروک با حضور معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در آئین بهره برداری از این طرح گفت:این سالن از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت هزار و ۵۵۴ متر مربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و هدایای خاص وزارت نفت ساخته شده است.

علوی گزارشی از اهم فعالیت‌های این اداره در دو سال اخیر ارائه کرد و افزود:شناسایی و معرفی ۱۷ نفر از قهرمانان ورزش استان در رشته‌های مختلف،ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، توسعه ورزش‌های همگانی و تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به منظور آماده سازی قهرمانان ورزشی استان برای کسب مدال از جمله این فعالیت‌ها است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست هم اندیشی جامعه ورزش و جوانان استان با معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای شکوفایی استعداد‌های ورزشی استان استفاده شده است گفت: ساخت و بهره برداری از چندین طرح ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا با جذب اعتبارات ملی، هدایای خاص وزارت نفت و استانی خود گواه این مدعا است.

زارعی از آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح ورزشی دیگر در این دو شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم انقلاب اسلامی را مردمی‌ترین انقلاب در دنیا دانست و گفت: اگر امروز در تمامی زمینه‌ها به ویژه حوزه ورزش شاهد شکوفایی و درخشیدن ورزشکاران کشور و استان در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی هستیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید قدردان این نظام باشیم.

احمدی تعصب، غیرت و پشتکار را سه عنصر مهم در موفقیت یک ورزشکار برشمرد و افزود: مسئولان هم باید در کنار این سه عنصر زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم و مناسب را برای موفقیت ورزشکاران فراهم کنند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم گفت: انقلاب اسلامی با پرچمداری حضرت امام راحل ادبیات جدیدی را در دنیای ورزش بانوان به جهان ارائه کرد و به دنیا و دست اندرکاران جهانی ورزش در بخش‌های مختلف فهماند که زنان مسلمان حق استفاده از فضا‌های بین المللی ورزش بدون محدودیت و با قوانین خاص کشور‌های مسلمان را دارند.

فریبا محمدیان افزود: حضور و درخشیدن زنان ورزشکار ایرانی در مسابقات مختلف ورزشی با حفظ هویت ایرانی و حجاب خود از مهمترین دستاورد‌های نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان و معاندان ایران اسلامی لحظه‌ای برای ضربه زدن به کشور دریغ نمی‌کنند ادامه داد:به راه انداختن کارزار فضای مجازی برای به حاشیه بردن جوانان و جلوگیری از پیشرفت و موفقیت آنان نمونه‌ای از تلاش‌های دشمن است.

انتهای پیام/ش

بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره سروک

برچسب ها: ورزش ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.