پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به پنج واحد تولیدی استان سمنان

۴۳ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی به پنج واحد تولیدی استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در زمینه بهبود، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی ، به پنج واحد تولیدی استان ۴۳میلیارد ریال تسهیلات پرداخت گردید.

بهروز اسودی در نود و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: تاکنون به ۶۷۳ واحد تولیدی استان ۴۱ درصد از سهم تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است که شامل ۵ طرح بازسازی و نوسازی ، ۲۷ طرح نیمه تمام و ۶۴۱ طرح سرمایه در گردش است.

وی با اشاره به معرفی ۱۲۴۳ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانک های عامل تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی صنعتی و ۵۴۶ واحد کشاورزی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت: در این جلسه و با تصویب اعضای کارگروه با پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به ۵ واحد تولیدی استان موافقت گردید.

اسودی ضمن اشاره به دیگر دستور کار این نشست، افزود: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات ، تامین اجتماعی و زیربنایی پنج واحد تولیدی دارو تدبیر پارس ، دلتا لذیذ، سرم سازی ، ابزار درمان و شرکت کویر ساز بررسی شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از مصوبات جلسات قبلی کارگروه خاطرنشان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۵۳۵ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۲۸۷ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه خاطر نشان کرد: از ۱۲۸۷ مصوبه ، ۱۹۶ مصوبه مربوط به تامین مالی ، ۳۸۰ مصوبه مربوط به تسهیلات ، ۲۳۶ مصوبه مربوط به امور زیربنایی و مابقی مربوط به مالیات، تامین اجتماعی و دیگر امور سرمایه گذاری و تولید می باشد.

بهروز اسودی گفت: در این جلسه گزارشی از کمیته پایش تسهیلات رونق تولید در سال ۹۵ و گزارش عملکرد بانکهای عامل استان درباره عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات ارائه گردید.

انتهای پیام/ب

پنج واحدی تولیدی استان سمنان تسهیلات بازسازی گرفت

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار