هاشمی: همچنان مدعی نخست قهرمانی بسکتبال هستیم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: همچنان بخت نخست قهرمانی هستیم و بازی در خانه یا خارج از آن برای ما متفاوت نیست.

هاشمی: همچنان مدعی نخست قهرمانی هستیمبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از شکست در چهارمین فینال لیگ برتر بسکتبال درباره بازی پنجم گفت: برای ما خانه و خارج از خانه تفاوتی ندارد و برای پیروزی می‌رویم و بخت اول قهرمانی هستیم.

او افزود:ارزیابی فنی من این است که تیم ما در یک کوارتر بازی بدی به نمایش گذاشت و به همین دلیل بازیکنانمان مجبور شدند ۴۰ دقیقه بدوند.

هاشمی ادامه داد: متاسفانه یک جو بدی پس از بازی مقابل دانشگاه آزاد و از طرف افرادی که در کنار تیم ها برخی هستند به وجود آمد که گفته می‌شود اگر بازی را بردیم به دلیل داوری بوده است و اگر هم باختیم درست باختیم آیا همه داوری‌ها و قهرمانی‌ها درست است؟ فکر می‌کنم که مهرام نباید در لیگ برتر شرکت کند و بگذارد همه همه چیز برای آقایان باشد. آیا همه قهرمانی‌ها درست بود؟ اگر مقابل شهرداری تبریز یا دانشگاه آزاد باختیم درست بوده است؟ یا برد مقابل پتروشیمی بندر امام غلط بوده است؟ حالا باید یکی بیاید و این سوالات را از این افراد بپرسد.

هاشمی درباره داوری و اظهارات مطرح شده عنوان کرد: اگر در بازی روز سه شنبه شکست بخورند داور بد می‌شود امیدوارم مسئولان به این مسائل توجه کنند من در مورد داوری حرفی ندارم باز هم می‌گویم ما یک کوارتر بد بودیم و باختیم به هر صورت داوران هم مانند بقیه انسان هستند.

انتهای پیام /

اظهارات مصطفی هاشمی درباره فینال لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار