شكست شاگردان هاشمی در تهران/ تكليف قهرمانی در تبريز مشخص می شود

چهارمين فينال ليگ برتر بسكتبال با برتری تیم شهرداری تبريز به پايان رسيد.

به گزارش به گزارش  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمين فينال رقابت های ليگ برتر بسكتبال امروز ميان تيم های مهرام تهران و شهرداری تبريز از ساعت ١٦ در سالن آزادی آغاز شد که در نهایت با نتیجه ٩٤ - ٨٦ بهسود تیم شهرداری به پایان رسید.

نزديک به ٦٠٠ هوادار برای مهرام و نزدک به ٨٠ هوادار برای شهرداری تبريز در ورزشگاه حضور داشتند.همچنين تعدادی از بانوان هم كه برای تماشای بازی آمده بودند در طبقه دوم حضور داشتند.

شاگردان مصطفی هاشمی كه توانسته بودند در ٢ ديدار از ٣ ديدار گذشته به برتری برسند در اين ديدار به برد احتياج داشتند تا قهرمانی خود را قطعی كنند.

كواتر نخست اين بازی بسيار پاياپای آغاز شد و شهرداری تبريز نخستين امتياز بازی را كسب كرد. در ادامه و تا دقيقه ٣ كوارتر نخست بازی ديگر شاهد وارد شدن توپی به حلقه نبود.

بازيكنان شهرداری تبريز در صحنه هايی به داور بازی معترض بودند.

مهرامی ها در كوارتر نخست دچار خطا های زيادی می شدند. شاگردان مصطفی هاشمی همچنين در دفاع و حمله عملكرد خوبی نداشتند و در نهايت بازی با نتيجه ٢٣-١١ به نفع شهرداری تبريز در كوارتر نخست به پايان رسيد.

كوارتر دوم هواداران دو تيم به شعار عليه هم پرداختند كه باعث متشنج شدن سكو ها شد. دو تيم در اين كوارتر بازی روان تری را به نمايش گذاشتند.

مهرامی ها در اين كوارتر توانستند به مراتب بازی بهتری را به نمايش بگذارند و اختلافشان را كمتر كنند. بازيكنان شهرداری در اين كوارتر در حمله دقت كافی را نداشتند.

سرمربی مهرام در صحنه ای به شدت به داوری بازی معرض شد البته در ادامه اين درگيری به بازی هم كشيده شد اين بازی در پايان كوارتر نخست با نتيجه ٤٥-٣٤ به نفع شهرداری تبريز به پايان رسيد.

كوارتر سوم با بازی بهتر شاگردان حاتمی نسبت به مهرامی ها آغاز شد. بازيكنان شهرداری تبريز با ٣ پرتاب ٣ امتيازی در ابتدای اين كوارتر شرايط را به نفع خود تغيير دادند. البته در ادامه مهرامی ها به شرايط بهتری رسيدند و اختلاف را كمتر كردند در اين كوارتر هم مهران حاتمی در برخی صحنه ها به تصميم داور معترض بود و در پايان اين كوارتر نتيجه بازی ٧١-٦٠ به نفع شهرداری تبريز به پايان رسيد.

كوارتر چهارم هر دو تیم بازی نزديكی را به نمايش گذاشتند اما مهرامی ها باز هم در دفاع عملكرد خوبی نداشتند. در اين كوارتر شهرداری در پرتاب های ٣ امتيازی بهتر بود و در نتيجه موفق شد برنده اين ديدار باشد. شهرداری با نتيجه ٩٤ - ٨٦ به پیروزی رسید.

آخرين بازی فينال ليگ برتر روز سه شنبه در تبريز برگزار می شود.

انتهای پيام/

پیروزی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار