حماسه آفرینی مردم در ۲۲ بهمن ماه

امام جمعه شادگان حضور پررنگ  مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه سازی دیگری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام و المسلمین سید مجیدشرفی، امام جمعه شادگان گفت: مردم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور هوشمندانه خود و سردادن شعارهای وحدت‌بخش و دشمن‌شکن، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل تلاش بی نظیر رهبر کبیر انقلاب، امدادهای غیبی و حمایت همه‌جانبه مردم در پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) است و این انقلاب که با نثار خون هزاران شهید به ثمر رسیده را باید حفظ و با تمام وجود در صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای آن تلاش کرد.

حجت الاسلام شرفی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را وظیفه همه مردم است و این حضور و مشارکت زمینه را برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی عرصه ها فراهم می کند.

وی عنوان کرد: مردم با شرکت باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمنان را از نیل به اهدافشان ناامید کرده و همراهی و تبعیت خود از منویات ولی فقیه را به اثبات  رسانند.

امام جمعه شادگان با تاکید بر شکست دشمنان بیان داشت: در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال همه آمدند و این حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را شگفت زده کرد.

وی در پایان از حضور گسترده ملت ایران بخصوص مردم همیشه در صحنه شهرستان شادگان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر رقم زدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار