14 هزار نفر در همدان از ثبت‌ نام سهام عدالت جا ماندند

مدیرکل اقتصادی و دارایی همدان گفت: 14 هزار نفر از همدان از ثبت‌ نام سهام عدالت جا ماندند و 180 هزار نفر که برگه سهام عدالت در دست دارند فرآیند خود را تکمیل نکردند.

14 هزار نفر در همدان از ثبت‌ نام سهام عدالت جا ماندندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدناصر محمودی، مدیرکل اقتصادی و دارایی همدان با اشاره به اینکه سهام عدالت به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است، اظهار کرد: قرار بود در فرایند 10 ساله آزادسازی سهام عدالت آغاز شده و از سال‌ 85 تا 95 باید این روند عملیاتی می‌شد.

وی با بیان اینکه 75 درصد سودآوری شرکت‌ها مربوط به دولت یازدهم بوده است، تصریح کرد: برگه سهام یک‌میلیون تومانی ارزش واقعی آن به شرط تحقق سرمایه‌گذاری باید دو برابر می‌شد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان بیان کرد: 14 هزار نفر از ثبت‌ نام جا ماندند و 180 هزار نفر که برگه سهام عدالت در دست دارند فرآیند خود را تکمیل نکردند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان از نظر منابع انسانی پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد، تصریح کرد: نیروهای همدانی اگر در کشور حرف نخست را نزده حرف دوم یا سوم را می‌زنند.

محمودی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری کار یک سازمان، یک فرد و یک قوه نیست و همه حاکمیت باید دست به دست هم دهیم تا محقق شود، افزود: ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری ما بانک‌محور است.

وی بیان کرد: استان همدان در تشکیل کمیته پایش بهبود فضای کسب و کار با محوریت اقتصاد و دارایی پیش‌رو بوده است و از دستگاه‌های عضو درخواست شده نماینده مطلع خود را به این اداره کل معرفی کنند.

مدیرکل اقتصادی و دارایی همدان هدف از تشکیل کمیته پایش بهبود فضای کسب و کار را احصاء فرایندهای مرتبط با کسب و کار، کاهش مراحل صدور مجوز، شناسایی و حذف قوانین و مقررات مخل کسب و کار و فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری بیان کرد.

انتهای پیام/ د

180 هزار همدانی برگه سهام عدالت را تکمیل نکردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
اگر قره جشن سهام عدالت دراردیبهشت سال اینده برگزار بشه چرابه فکر کارکنان سهام عدالت نیستید که به قول شما 49میلبون نفر را ثبت نام کرده اند واکنون پس از 12سال خدمت صادقانه درمحل خونه هانشستندو کسی به فکر انها نیست چه کسی میخواهد مشکلات این قشر زحمت کش را حل کند؟
آخرین اخبار