ایده‌ای نو برای آنان که عاشق هیجانند +فیلم

ویدئویی هیجان‌انگیز از قایق سواری فردی بر دامنه پر شیب کوه را از نظر می‌گذرانید که تماشایش نفس را در سینه حبس می‌کند.

ایده‌ای نو برای آنان که عاشق هیجانند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و پرفایده‌ترین فعالیت‌هایی که فرد می‌تواند در طول روز انجام دهد. ورزش کردن در عین حال که موجب سلامت می‌شود در فرد احساس آرامش و نشاط نیز ایجاد می‌کند. تنوع در ورزش آنقدر زیاد است که هر کسی با هر سلیقه و روحیه‌ای می‌تواند از آن لذت ببرد. مثلا شنا یا ژیمناستیک مناسب روحیه‌های لطیف و آرام است یا کوهنوردی ورزش محبوب افراد سخت و محکم است.

اما در این میان افرادی هستند که عاشق هیجانند و به سراغ ورزش‌هایی می‌روند که بتواند این حس را در آنها ایجاد کند و برای رسیدن به این مطلوب حتی گاهی دست به ابداع نیز می‌زنند. بانجی جامپینگ، موج سواری، سورتمه  و... نمونه‌هایی از ورزش‌های هیجان‌انگیزی است که در طول زمان با ایده و خلاقیت ورزشکاران پا به عرصه ظهور گذاشتند.

ویدئوی زیر صحنه‌هایی از یک ورزش ابداعی بسیار هیجان‌انگیز را نشان می‌دهد که طی آن مردی سوار بر قایقی روی سراشیبی طویلی پارو زنان از مسیری در دل جنگل عبور می‌کند و با سرعت بالا وارد دریاچه‌ای آرام می‌شود. تماشای این ویدئو را از دست ندهید.

انتهای پیام/

قایق سواری در شیب دامنه کوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار