انعقاد بیش از هزار قرار داد توسط شهرک صنایع شیمیایی شیراز

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد هزار و ۴۶۰ قرار داد توسط شهرک صنایع شیمیایی شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه هزار و ۴۶۰ قرار داد توسط شهرک صنایع شیمیایی شیراز با واحد‌های صنعتی بسته شده است، گفت: این شرکت‌ها در ۱۰ ماهه امسال موفق به انعقاد این تعداد قرارداد در بخش‌های فنی و مهندسی و انتقال تکنولوژی و فناوری با واحد‌های صنعتی شده اند.

وی اظهار کرد: گردش مالی این قرارداد‌ها بیش از ۶۵ میلیارد ریال بوده است.

فتوحی ادامه داد: در طراحی این شهرک صنعتی، بخش‌های مختلفی برای استقرار واحد‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تحقیق و توسعه و ساختمان‌های چند مستاجره جانمایی و مشخص شده است.

وی بیان کرد: شهرک فناوری صنایع شیمیایی با هدف استقرار واحد‌های فناورانه مبتنی بر دانش روز به‌ویژه در حوزه صنایع شیمیایی راه‌اندازی شده و می‌تواند زمینه ارتقای صنایع شیمیایی را در کشور فراهم کند.

فتوحی افزود: واحد‌های فنی و مشاوره‌ای در زمینه‌های صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، متقاضیان احداث آزمایشگاه، واحد‌های صنعتی هایتک و دارای فناوری بالا و شرکت‌های فعال در حوزه صادرات صنایع شیمیایی می‌توانند در این شهرک مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به این‌که این شهرک صنعتی آماده جذب سرمایه‌گذاران است، تصریح کرد: شهرک فناوری صنایع شیمیایی با هدف ایجاد بستر مناسب برای استقرار شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای به صنایع پائین‌دستی شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی راه‌اندازی شده است.

وی بر لزوم تخصیص اعتبارات ملی به منظور تکمیل زیرساخت‌ها در نخستین شهرک فناوری صنایع شیمیایی کشور در شیراز تاکید کرد.

فتوحی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مرکز خدمات کسب وکار شهرک فناوری صنایع شیمیایی، اظهار کرد: درحال حاضر ۲۹ شرکت مشاور و دانش‌بیان در قالب ۱۴۷ نفر نیروی متخصص در حوزه‌های طراحی، فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی در ۳۴ دفتر این مرکز مستقر شده‌اند.
انتهای پیام/ر

تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات ملی به منظور تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار