افتتاح سالن آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: سالن آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز در آیین افتتاح سالن آزمون الکترونیک در این دانشگاه گفت : اجرای طرح تحول سلامت با افزایش رضایت مندی از نظام سلامت در بین تمامی اقشار جامعه همراه است که علاوه بر آن دیگر بخش های نظام سلامت مانند آموزش پزشکی نیز متأثر شده است و شاهد تحولات خوبی در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای طرح تحول پیشرفت شگرف در آموزش پزشکی است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با توجه به نوپا بودن و محرومیت منطقه مشکلات بسیاری درآغاز راه داشت که با تلاش مجموعه دانشگاه اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه آموزش را شاهد هستیم تا با پرورش نیروهای بومی گام بزرگی در پیشرفت منطقه شاهد باشیم.

قاسم زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت آموزشی دانشگاه تصریح کرد: به دلیل نبود تجهیزات مورد نیاز آزمون های کشوری حداقل دوبار درسال در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شد که مشکلاتی مانند طولانی شدن دوره تحصیل و هزینه بر شدن آزمون را داشتیم و امروز با افتتاح این مرکز مشکلات برطرف می شود.

قاسم زاده گفت: این مرکز با اعتباری 300 میلیون تومان با 72 سیستم تجهیز شده است که این تجهیزات در مقایسه با بیشتر دانشگاه های استان از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: در حال حاضر دیدگاه آموزش محور در دانشگاه مد نظر است،و در اولین گام آزمون های پیش کارورزی در سالن آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود و در آینده نزدیک به سمتی می رویم که سایر آزمونها نیز در این محل به صورت الکترونیک برگزار شود.
انتهای پیام/ی

افتتاح سالن الکترونیک آزمون در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار