استاندار کرمان؛

تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه با مدیریت جهادی همراه با جرات و حکمت می‌توانیم در مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش کنیم، گفت: به عنوان مجری آماده نظارت سازمان‌های ذیربط هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور دیوان محاسبات کشور ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: مردم با توجه به کاستی هایی که برخی از مسئولان دارند با فداکاری و ایثارگری در آئین گرامیداشت 22 بهمن ماه حضوری چشمگیر داشتند و از این بابت مسئولیت مسئولان بیشتر می شود.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه مردم همواره در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صحنه بوده اند، باید خداوند را شاکر باشیم.
رزم حسینی تصریح کرد: مردم در 22 بهمن ماه نشان دادند که با وجود همه مشکلات، در مقابل بیگانگان متحد هستیم و همه باید تلاش کنیم تا حتی اگر نمی توانیم مشکلی را حل کنیم، در اتاق ما به روی مردم باز باشد و محدودیت ها را با آنها در میان بگذاریم.
استاندار کرمان ادامه داد: اگر شفافیت داشته باشیم و موارد را با مردم در میان بگذاریم، به خوبی همراهی خواهند کرد.
رزم حسینی به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: ایده شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج باهدف واگذاری مدیریت توسعه به بخش غیردولتی اجرایی شد تا در این زمینه کارآمدتر وارد شویم.
استاندار کرمان ادامه داد: ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بسیار مورد تقدیر کارشناسان اقتصادی قرار گرفته است و از شما دعوت می کنیم که این پروژه را نیز نظارت و ارزیابی کنید.

انتهای پیام/ی

مدیریت جهادی همراه با جرات و حکمت راه خدمت رسانی بهتر به مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار