استاندار سیستان و بلوچستان:

صبوری، درستی در اخلاق و رفتار و قانونمداری سرلوحه کار مدیران باشد

استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مدیران و کارکنان ستادی استانداری گفت: صبوری، درستی در اخلاق و رفتار، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع باید همواره سرلوحه کار مدیران باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری با حضور مدیران کل، مسئولان و کارکنان استانداری با اشاره به اینکه برای انتخاب افراد شاخص‌هایی وجود دارد، افزود: شوق و اشتیاق برای خدمت به مردم همراه با تخصص و تعهد از مولفه‌های اساسی برای انتخاب مدیران است.

وی بیان کرد: قضاوت‌ها نباید بر اساس ظاهر افراد صورت گیرد و برای انتخاب افراد باید شاخص‌هایی ملاک تصمیم گیری باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از زحمات علی اصغر جمشیدنژاد معاون سابق سیاسی اجتماعی استانداری؛ محمدهادی مرعشی را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی کرد.

محبی  گفت: صبوری، درستی در اخلاق و رفتار، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع باید همواره سرلوحه کار مدیران باشد.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این جلسه گفت: بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان در راستای اجرا و پیشبرد امور و رسیدن به اهداف سازمانی تلاش خواهم کرد.

محمد هادی مرعشی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب، پیشبرد سیاست‌های دولت و رضایتمندی مردم همواره در اولویت کاری ام قرار داشته و دارد.

وی همچنین رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع را مهم برشمرد و ادامه داد: بسیاری از مراجعه کنندگان، استانداری را آخرین امید برای رفع مشکلات خود می‌دانند به همین سبب باید در جهت رفع مشکلات، پاسخگویی و جلب رضایتمندی آنان تلاش شود.

انتهای پیام/ع

معرفی  سرپرست  معاونت  سیاسی استانداری سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار