راهپیمایی 22 بهمن نشان داد مردم به اصل انقلاب وفادارند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق آمار در اغلب شهرهای کشور جمعیت راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم‌گیر داشته است و این نشان می‌دهد مردم نسبت به اصل انقلاب وفادارند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یدالله جوانی امروز در اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بسیج و بسیجی نیروی همیشه حاضر در صحنه برای دفاع از ارزش‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دنیا به خاطر داشتن رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما غبطه می‌خورند، گفت: در پرتو مدیریت‌های رهبر معظم انقلاب، اقتدار و پیشرفت کشور حاصل‌شده و توطئه‌های دشمن نیز خنثی شده است و هیچ قدرتی جرأت شلیک یک گلوله به ایران را هم ندارد.

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چرا باوجود دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، نارضایتی در بین جامعه وجود دارد؟ افزود: آیا انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته و باعث نارضایتی‌ها شده است یا اینکه دلایل این نارضایتی را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد.

جوانی بیان کرد: برای پاسخ به این سؤال باید اولاً حوادث دی‌ ماه که در برخی شهرها از جمله اصفهان اتفاق افتاد و دوم راهپیمایی عظیم 22 بهمن را درست تحلیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید مشکلات کشور حل شود تا تبعات دیگری ایجاد نشود، عنوان کرد: تهدید این مرحله تهدید نارضایتی عمومی است که اگر زخم‌های کشور کهنه شود درمان آن سخت خواهد شد.

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق آماری که به دست آمده در اغلب شهرهای کشور جمعیت راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم‌گیر داشته است و این نشان می‌دهد مردم نسبت به اصل انقلاب وفاداری دارند پس نارضایتی‌ها را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد.

جوانی تصریح کرد: منشأ نارضایتی‌هایی که وجود دارد، ذهنیت‌های اجتماعی است که الزاماً با واقعیت هم تطابق ندارد اما عمل افراد بر اساس ذهنیت خودشان است که ممکن است بخشی واقعی و بخشی هم غیرواقعی باشد.

وی در توضیح این بخش از صحبت‌های خود گفت: ذهنیتی که الآن وجود دارد این است که مسؤولان از بالا تا پایین فاسد هستند و تبعیض و بی‌عدالتی کشور را فرا گرفته است یا ذهنیت‌های غلط دیگری که دشمن سعی دارد در ذهن مردم شکل دهد و بعد با شکل‌گیری این ذهنیت‌ها راهبردهای خصمانه خود را در کشور پیش برده و اجرایی کند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی باید این ذهنیت‌ها را تحلیل کنیم چرا که افراد بر اساس ذهنیت‌ها رفتار می‌کنند و مثلاً برخی افراد که با حوادث دی‌ ماه همراهی کردند بر اساس همین ذهنیت غلطی بود که در آن‌ها شکل‌گرفته و بعد منجر به بروز رفتارهایی مانند آتش زدن پرچم یا سر دادن شعارهایی شد.

جوانی مطرح کرد: این ذهنیت‌ها باعث بدبینی، بی‌اعتمادی به مسؤولان و ناامیدی نسبت به آینده خواهد شد که البته باید درمان شود.

وی با اشاره به اینکه دلایل شکل‌گیری این ذهنیت‌ها دو عامل عینی و غیرعینی دارد، تصریح کرد: مثلاً حقوق کارگران که معطل‌مانده و پرداخت‌نشده یا حقوق نجومی و ...نمونه عوامل عینی و یا شکل‌گیری توقعات بی‌جا بدون در نظر نگرفتن امکانات و مقدورات کشور و یا سبک زندگی برخی مسؤولان از دلایل غیر عینی برای شکل‌گیری ذهنیت‌ها است.

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تلاش دشمن این است تا فساد را به کل مسؤولان کشور نسبت دهد، برخی هم مثلاً رفتار یک مسؤول را می‌بینند بعد به همه تعمیم می‌دهند که این نمونه ذهنیت غیرواقعی است.

جوانی در ادامه با اشاره به اینکه کشور در عرصه اقتصادی با مشکلاتی مواجه است، خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات و مسائل کشور اقتصادی است و در این زمینه مشکلات اساسی وجود دارد٬ نقشه دشمن این است که اگر ایران می‌خواهد مشکلش حل شود باید پای میز مذاکره بیاید که البته این میز به‌گونه‌ای تعریف‌شده که هویت ما را بگیرند و در ادامه طرح‌های خود، مذاکره موشکی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: گرانی، بیکاری و تورم تنها با اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد و مسؤولان باید به این موضوع معتقد باشند که تنها راه‌حل اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌ها و توان داخلی است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: کالای قاچاق برای بدنه اقتصاد کشور بسیار مهلک است و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کالای قاچاق هر کجا که دیده شد، آتش زده شود.

جوانی اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند اولاً به نیروهای غیرانقلابی القا کند کار انقلاب اسلامی تمام‌شده است و با یک ضربه کارش تمام خواهد شد٬ که با همین القای دروغ و واهی برخی جوانان فریب خوردند و در حوادث دی‌ماه به خیابان آمدند٬ همچنین به نیروهای انقلابی هم القا کند کار شما تمام شده و دیگر مبارزه نکنید که باید با عزم و همت جهادی با این دو القای غلط مقابله کرد.

 

انتهای پیام/م

 

اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان

برچسب ها: سپاه ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار