در رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت؛

۲۱۱ تبعه خارجی غیرمجاز در خراسان رضوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:مأموران پلیس امنیت عمومی۲۱۱ تبعه خارجی غیرمجاز را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار قادر کریمی گفت: تیم‌های پایگاه‌های پلیس فتا در اجرای این عملیات ضربتی ۳۶ واحد اماکن خدمات اینترنتی را مورد بازرسی قرار دادند و چهار مرد و یک زن متهم سایبری بودند را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.


وی گفت: همچنین تیم‌های مجری درپایگاه‌های پلیس امنیت عمومی استان نیز دررزمایش بزرگ اقتدار و امنیت ۲۱۱ تبعه خارجی غیرمجاز را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی یک هزار و ۱۳۵ مورد بازدید نامحسوس و ۲۵۶ مورد بازدید محسوس از واحد‌های صنفی داشته و ۲۶۲ البسه نامتعارف را کشف کردند.

سردار کریمی تصریح کرد: تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز با همکاری عوامل بسیج و سپاه ۳۶ واحد مسکونی که مرکز توزیع مواد افزودنی بود را با هماهنگی مراجع قضایی پلمپ کردند و ۱۵ معتاد پرخطر و متجاهر را نیز جمع آوری و به مراکز بازتوانی معتادان تحویل دادند.

وی افزود: مأموران پایگاه‌های پلیس آگاهی در حاشیه شهر مشهد نیز در اجرای این عملیات گسترده بیش از ۳۷ هزار عدد انواع مواد محترقه و خودروی مسروقه کشف و ۲۴۸ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین پایگاه‌های پلیس راهور در این مأموریت ضربتی ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت بدون مدارک متخلف و مزاحم را توقیف و ۱۷۵ وسیله نقلیه را اعمال قانون کردند.

سردار کریمی در ادامه افزود: ماموران سرکلانتری یکم، دوم و سوم پلیس مشهد نیز در این رزمایش ۲۱ سارق خیابانی و یک جاعل حرفه‌ای را دستگیر کردند.
 
وی گفت:همچنین در دستگاه خودروی سرقتی و یک موتور سیکلت سرقتی کشف و با پاکسازی ۶ پاتوق مواد مخدر، ۷ معتاد پرخطر و دو مزاحم خیابانی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در این عملیات ۳۸ دستگاه خودرو و ۷۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: مراحل دیگری از اجرای رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت برای ارتقای نظم و انضباط اجتماعی و رفع دغدغه‌های مردم برای تحکیم آسایش عمومی نیز با هماهنگی مراجع قضایی به اجرا در می‌آید.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

اجرای رزمایش بزرگ اقتدار در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.