تحویل بیش از دو میلیون کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی

معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: تا کنون دو میلیون و ۱۰۰ هزار کارت ملی هوشمند تحویل متقاضیان شده است .

تحویل بیش از دو میلیون کارت ملی هوشمند در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا محسنی معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت : چهار میلیون و ۷۰۵ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا کنون دو میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست گرفته ایم که از این تعداد دو میلیون و ۱۰۰ هزار کارت تحویل متقاضیان شده است و مابقی یا در دست صدور یا در دفاتر پستی و پیشخوان و ثبت احوال است.

وی با تاکید به اینکه فرآیند اخذ دریافت کارت ملی هوشمند هیچ موقع تعطیل نمی‌شود افزود: تا زمانیکه همه افراد موفق به دریافت کارت هوشمند شوند این روند جاری است، زیرا به تدریج افراد به سن ۱۵ سال می‌رسند.


محسنی ادامه داد: تمامی افراد ۱۵ سال به بالا مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند و افرادی که کارت ملی کاغذی دارند که تاریخ آن تا پایان امسال است سال آینده تمدید نمی‌شود و سازمان ثبت احوال کشور و وزارت کشور نسبت به تمدید و یا عدم تمدید تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام//ف. م.

 


۴ میلیون  و ۷۰۵ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.