تجلیل ازمهندسین لرستانی در روز مهندس

مسئول بسیج مهندسین لرستان از تجلیل مهندسین لرستانی در روز مهندس خبرداد.

تجلیل ازمهندسین لرستانی در روز مهندساحسان کرم رضا پور مسئول بسیج مهندسین لرستان در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت : به مناسبت  روز مهندس امروز از مهندس فعلی اولین مهندس جامعه مهندسین استان، از خانواده شهیدمجلس مهدیه هراتی عضو بسیج مهندسین  و ۲۵مهندس که در زلزله کرمانشاه خدمات رسانی کردند تجلیل شد.

 وی بابیان اینکه مطالبات پیمانکاران لرستان پرداخت شود افزود : طرح مهندسان ذی‌صلاح در استان اجرایی شود.

وی اظهار داشت: سرمایه نیروی انسانی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر مملکت است که در جهت پیشبرد اهداف هر کشور به‌کارگیری این سرمایه عظیم سبب پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی، مهندسان را یکی از ارگان‌های مهم کشور می‌دانیم و این قشر زحمت‌کش انتظاری جز حمایت از دستگاه‌های دولتی را ندارند.

مسئول بسیج مهندسین لرستان عنوان کرد: از همه مدیران دستگاه‌های دولتی انتظار داریم موانعی که بر سر راه توسعه استان و کشور است را بردارند تا در تحقق اهداف موردنظر موفق شویم.

وی با اشاره به اینکه اولین اشکالی که در عرصه مهندسی وجود دارد عدم توازن بین ورودی دانشگاه با نیاز جامعه است بیان کرد: اعتماد به مهندسان بومی و واگذاری طرح های استان به شرکت‌های بومی جهت بهبود وضعیت و معیشت مهندسین، عدم تجمیع بی‌مورد طرح ها توسط دستگاه‌های دولتی و واگذاری بین تعداد شرکت‌های بیشتر، تعامل اداره امور مالیاتی به مهندسان و شرکت‌های پیمانی، اولویت‌بندی طرح های عمرانی بر اساس نیاز استان و عدم تعریف طرح هایی که از توان ما خارج است موردنظر قرار گیرد.

کرم رضا پور تصریح کرد: انتظار است که مطالبات پیمانکاران پرداخت شود و طرح مهندسان ذی‌صلاح اجرا شود که انتظار داریم مدیران استان در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام/م

ازمهندسین لرستانی در روز مهندس تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.