دستگیری شکارچیان غیر مجاز و توقیف ۸۰۰ راس گوسفند در درگز

مرزداران هنگ درگز دو شکارچی غیر مجاز را در این منطقه دستگیر و از خروج 800 راس گوسفند جلوگیری کردند.

دستگیری شکارچیان غیر مجاز و توقیف ۸۰۰ راس گوسفند در درگزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده هنگ مرزی درگز از توقیف و مهار دو گله گوسفند در حوزه استحفاظی این هنگ خبر داد گفت:مرزداران هنگ درگز با گشت زنی مستمر در نوار مرز دو گله گوسفند ۸۰۰ راسی که توسط چوپانان قصد خروج از مرز را داشتند، مهار کردند.

سرهنگ محمدرضا علی میرزایی افزود:  مأمورین این فرماندهی طی اقدامات کنترلی دو گله را مهار و پس از انتقال به سمت عقبه مرز چوپانان گله را دستگیر و تحویل مراجع قانونی دادند.

وی همچنین از کشف دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و مقادیری مواد مخدر در حوزه استحفاظی این هنگ خبر داد گفت: به منظور جلوگیری از فعالیت سودجویان و شکارچیان غیر مجاز در حوزه استحفاظی، مامورین این هنگ موفق به کشف دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و دستگیری دو نفر در این رابطه شدند.


فرمانده هنگ مرزی درگز تصریح کرد: در پی کسب خبرمبنی برنگهداری سلاح غیرمجاز و مواد مخدر توسط ساکنین منزلی از حوزه استحفاظی این هنگ بلافاصله موضوع در دستورکار مرزبانی قرارگرفت که پس از هماهنگی با مرجع قضایی از منزل افراد مذکور بازرسی به عمل آمد و طی این بازرسی دو قبضه سلاح شکاری و مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف گردید.

 سرهنگ محمدرضا علی میرزاییگفت: افراد مورد نظر دستگیر و پس از آن هر دو به همراه سلاح و موارد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
برچسب ها: محیط زیست ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.