13 طرح اشتغالزایی در منوجان به تصویب رسید

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری منوجان گفت:: 13 طرح اشتغالزایی روستایی و کشاورزی در منوجان به تصویب رسید.

13 طرح اشتغالزایی در منوجان به تصویب رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی شهسواری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان گفت : در حوزه اشتغال کاری صورت نگرفته است مسوولان باید در ادارات خود حتما یک کارشناس داشته و با ایجاد کارگروهی برای اشتغال جوانان اقدام کنند.

وی افزود : اشتغال به حرف و شعار نیست ادارات متولی اشتغال هنوز نتوانسته‌اند معرفی به بانک داشته باشند که این جای تأسف دارد چراکه زمانی اشتغال به‌وجود آید ناامنی کاهش و مسائل فرهنگی اجتماعی افزایش پیدا می‌کند و مهم‌تر از همه معیشت مردم را حل کردن کاری ماندگار برای مسوولان می‌شود.

شهسواری اظهار کرد : مسوولان متولی موظف هستند به مسئله اشتغال با جدیت تمام نگاه کنند و موضوع اشتغال را در راس برنامه‌های خود قرار دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان با ابراز نارضایتی به موضوع اشتغال شهرستان تصریح کرد: مسئله اشتغال در شهرستان رضایت‌بخش نیست و مدیرانی که به این مسئله توجه نداشته باشند مدیر نیستند.

8 طرح اشتغال فراگیر در حوزه جهاد کشاورزی به مبلغ 8 میلیارد و 710 میلیون ریال و 5 طرح اشتغال روستایی به مبلغ 63 میلیارد و 280 میلیون ریال در کارگروه اشتغال تصویب و آماده معرفی به بانک شد.

انتهای پیام /س

 

تصویب 13 طرح اشتغالزایی در منوجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار